تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 12
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.216.61.130
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    ذخیره و همگام سازی یادداشت ها با Papercuts در کروم

     

    چنانچه هم اکنون به دنبال یک برنامه یادداشت برداری می گردید، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق تر به Papercuts برای گوگل کروم بیندازید، در صورتی که آن را به عنوان مرورگر اینترنت خود برگزیده باشید. برخورداری از تعدادی ویژگی، این افزونه را از دیگر افزونه های یادداشت برداری برای مرورگر متمایز می سازد.

    این افزونه یا بخش الحاقی یک نماد (آیکون) به نوار نشانی کروم می افزاید که یادداشت های برگه فعال را به صورت فعال شده نشان می دهد. در اینجا تمامی یادداشت ها را که در زیر برگه ای با گزینه هایی برای رونوشت (کپی) یا ویرایش بی درنگ فهرست شده اند را مشاهده می کنید.

    تنها دو کلیک با استفاده از دکمه چپ موشواره زمان می برد تا از هر متنی که به عنوان یک یادداشت در برگه (tab) فعال وارد کرده اید رونوشت بردارید و یک کلیک اضافی تا به یادداشت های ذخیره شده در زیر برگه های های مختلف دسترسی یابید.

    یادداشت های تازه می توانند به سادگی به رابط کاربری نیز اضافه شوند. تنها بر روی نماد + در پایین رابط کاربری کلیک کنید تا یک یادداشت تازه اضافه شود. در اینجا از گزینه هایی برای افزودن یک برچسب و متن برخوردارید که می توانید به صورت دستی وارد کنید یا از حافظه موقت (clipboard) سیستم جایگذاری (paste) نمایید. یادداشت ها می توانند در یک برگه دوباره مرتب شده و چنانچه دیگر نیازی به آنها نباشد حذف نیز شوند.

    این افزونه از یک رابط کاربری بر محوریت برگه (tab-driven) استفاده می کند، به طوری که می توانید به آسانی با استفاده از رابط کاربری، یادداشت ها را به گروه ها دسته بندی نمایید. در اینجا اندیشه اساسی شاید ایجاد برگه ها برای اهداف خاصی باشد، همانند کارهایی که می خواهیم انجام شوند (to-do) و علاقه مندی ها (bookmarks)، یا استفاده از آنها برای تقسیم اطلاعات در میان چندین برگه به منظور پرهیز از نیاز به پیمایش یادداشت ها در یک برگه است.

    شما می توانید تمامی یادداشت ها را در یک صفحه جداگانه، به نام کتابچه یادداشت (notebook)، نیز نمایش دهید. مزیت اصلی در اینجا این است که آنها از فضای بیشتری در یک صفحه استفاده می کنند به طوری که شما می توانید از لحاظ نظری یادداشت های بیشتری را به یکباره نمایش دهید. در اینجا می توانید میانبرهای صفحه کلید را برای یادداشت ها نیز ترسیم کنید، اما این کار واقعا در طی آزمایش ها جواب نداد.

    شما می توانید عرض پنجره کشویی بالا رو (popup) را در تنظیمات نیز تغییر داده، به طوری که می توانید یادداشت های بیشتری را یکباره بر روی صفحه، نمایش دهید.

    آنچه که Papercut را از بسیاری دیگر از افزونه های یادداشت برداری برای کروم متمایز می سازد آن است که این افزونه از ویژگی همگام سازی بومی مرورگر برای حفظ یادداشت ها در هماهنگی میان نگارش های مختلف مرورگر استفاده می کند.

    دیدگاه

    این افزونه تقریبا یک سال است که به روز رسانی نشده است، به همین دلیل بعید است که خالق آن، ویژگی ناقص میانبر صفحه کلید آن را برطرف سازد. هرچند چیزهای دیگر به خوبی کار می کنند و چنانچه می توانید بدون میانبرها زندگی کنید، این گزینه جالبی برای کاربران کروم است که بتوانند در مرورگر اقدام به یادداشت برداری کنند.

    جی میل هم به زودی تغییر می‌کند

    گوگل اعلام کرد که به زودی فرآیند ارسال پست الکترونیکی در سرویس Gmail را تغییر خواهد داد تا کاربران آسان‌تر از قبل بتوانند از این ابزار اینترنتی استفاده کنند.
    در حال حاضر کاربران پس از زدن کلید Compose در سرویس Gmail با یک صفحه کوچکی مواجه می‌شوند که در گوشه صفحه اصلی باز می‌شود و امکان ارسال پست الکترونیکی را آسان‌تر از قبل فراهم می‌کند.
    پیش از این هم کاربران مجبور بودند برای ارسال نامه‌های مورد نظر خود وارد یک صفحه مجزا شوند که این کار اندکی زمان‌بر بود.
    اما گوگل اعلام کرده است که با تغییرات جدید فرآیند ارسال پست الکترونیکی در Gmail را بازهم آسان‌تر می‌کند و به زودی صفحه کوچک ارسال پست الکترونیکی که از اکتبر گذشته ارائه شده بود را نیز برمی‌دارد و به جای آن ابزار دیگری در اختیار کاربران می‌گذارد.
    با این وجود بسیاری از کاربران رضایت چندانی از تغییراتی که قرار است به‌زودی در Gmail ایجاد شود ندارند و با مراجعه به صفحه گوگل در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده‌اند که تمایل ندارند فرآیند ارسال پست الکترونیکی در سرویس Gmail آنها تغییر کند. 

    مدیریت تمام سرویس های گوگل با Google Shortcuts

    سرویس های گوگل را همه می شناسیم. این سرویس ها هر روز رو به فزونی است اصلا گوگل قول داده که سرویس هایش را بی شمار کند . به هر حال همه ما از تعدادی از این سرویس ها استفاده می کنیم . این سرویس ها عموما گوگل پلاس، جیمیل، موتور جستجو، گوگل ریدر ( حد اکثر تا تیر ماه! ) و… می باشد.

    برای اینکه مدیریت سرویس های گوگل برایمان راحت باشد فایرفاکس راه جدیدی برایمان ایجاد کرده که امروز پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، به شما می گوید .

    برای اینکه از سرویس های مورد علاقه گوگلی خود میانبرهایی داشته باشید آن هم چنان در دسترس که در کنار آدرس بار برایتان قابل نمایش باشد افزونه Google Shortcuts را نصب کنید .

    بعد از اینکه برنامه را نصب و طبق معمول مرورگر ریست شد شما لیستی از معروف ترین برنامه های گوگل را در سمت چپ نوار آدرس مشاهده می کنید

    برای اینکه تنظیمات خاصی بر روی افزونه اعمال کنید کافیست که به بخش تنظیمات افزونه های فایرفاکس بروید و ازآنجا تغییرات لازم را ایجاد کنید .

    از جمله تغییراتی که می شود انجام داد به شرح زیر است :

    انتخاب برنامه های گوگل نظیر یادداشت و..

    انتخاب آیکن های مختلف سرویس ها

    حذف و اضافه کردن میانبرها

    تنظیم به صورت منوی کشویی یا طولی و قابل مشاهده در لحظه
    و… 

    کمک‌گیری آنلاین روبات‌ها برای حل مشکلات پیش رو

    دانشمندان اروپایی نخستین مرحله از یک پایگاه داده مبتنی بر اینترنت را راه‌اندازی کرده‌اند که در آن اطلاعاتی برای کمک به روبات‌ها ذخیره شده است.

    این پایگاه داده Rapyuta نام دارد و در اصل یک مغز آنلاین محسوب می‌شود که تمام دنیای پیش‌روی روبات‌ها را به آنها توضیح می‌دهد و قادر است پیچیده‌ترین محاسباتی که یک روبات موظف به انجام آن است را برایش انجام دهد.

    پایگاه داده Rapyuta بخشی از طرح جامع European Robo Earth project محسوب می‌شود که از سال 2011 آغاز شده و قرار است بر اساس آن روش‌های مقابله انواع‌ روبات‌ها با دنیای انسان‌ها استاندارد شود.

    به‌جای آنکه هر یک از روبات‌ها کاتالوگ شخصی خود را برای تشخیص و شناسایی اشیا در دنیای انسان‌ها در اختیار داشته باشند و بتوانند محاسبات لازم را از این طریق انجام دهند، مرکز Rapyuta فضایی را برای حل مشکلاتی که روبات‌ها در هر فضا با آن مواجه می‌شوند فراهم می‌کند و تلاش دارد تمامی رفتارهای روبات‌ها را به صورت استاندارد و یکجا ارایه دهد. 

    ۷ ابزار رایگان که برای تامین امنیت کامپیوتر ضروری هستند

    این روزها پرداخت ها و بررسی وضعیت حساب بانکی و ارتباطات ما بیشتر وابسته به کامپیوتر و اینترنت شده است. پس برای حفاظت از اطلاعات حساس مان باید کامپیوترمان را مجهز کنیم و با پیشگیری، مانع از به وجود آمدن خطرات شویم. در این مطلب ابزارهایی ضروری و در عین حال رایگان را که برای افزایش ضریب امنیت کامپیوتر، لازم هستند، معرفی کرده ایم. استفاده از این ابزارها کامپیوتر شما را تا حد زیادی از خطرات دور نگه می دارد. 

    روش ها در ادامه مطلب

    اجرا شدن گام جدید اینترنت ملی با از کار انداختن VPNها

     

    گام تازه اینترنت ملی که از کار انداختن VPNهاست، طی روزهای اخیر عملا به مرحله اجرا درآمده است.

    از چند روزگذشته پورت‌های ورودی و خروجی (هر دو پروتکل‌ PPTP و L۲TP) کلیه VPNها از کار افتاده است و به همین دلیل اغلب کاربرانی که از این طریق وارد سایت‌های مسدود شده می‌شوند این امکان را از دست داده‌اند. به نظر می‌رسد طرح از کار انداختن VPNها اگر به مرحله نهایی هم نرسیده نباشد اما مراحل تست نهایی خود را طی می‌کند.

    گفتنی اینکه؛ در اواخرماه گذشته (بهمن‌ماه) اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام دریافت خدمات رسمی VPN برای اشخاص حقوقی را اعلام کرد و در همین رابطه یک کارشناس اینترنت به بهارنیوز گفته بود: طرح در دست اقدام مخابرات برای فروش VPN به کاربران، گام دیگری برای عملیاتی کردن طرح اینترنت ملی است.

    مسعودی افزوده بود: در مرحله نهایی این طرح، عملا کلیه پورت‌های ورودی به سرور مرکزی اینترنت ایران مسدود و به شبکه ملی هدایت خواهد شد.

    به گفته این کارشناس اینترنت، در چنین حالتی کلیه دسترسی‌های IP‌های کاربران اینترنت ایرانیان فقط از طریق پورت (درگاه) خروجی از شبکه ملی میسر است که در چنین حالتی حتی VPN‌های موجود نیز از کار خواهند افتاد.

    این کارشناس شبکه و اینترنت ادامه داد: طرح فروش قانونی VPN به افراد حقوقی و حقیقی نیز به احتمال فراوان در همین راستا اجرایی خواهد شد، زیرا در گام نهایی اینترنت ملی، VPN‌های رسمی و دولتی از طریق پورت اصلی شبکه وارد شبکه اینترنت شده و کاربران می‌توانند به سایت‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنند.

    پرقدرت به اینترنت وصل شوید

     

    کاربران تلفن همراه هوشمند آیفون 5 با مشکل عدم قدرت کافی دریافت سیگنال های wifi مواجه هستند، این مشکل در مواقعی لزوم استفاده از شبکه های بی سیم و ارتباط به اینترنت می تواند تبدیل به یک معضل حاد شود و دردسرهای زیادی را برای کاربران ایجاد کند اما به تازگی یک اختراع جدید به نام Linkase تولید شده که می تواند به راحتی این مشکل کمبود قدرت سیگنال wifiرا برطرف کند.

    بر اساس ادعای سازنده این محصول می تواند تا 50 درصد به قدرت سیگنال های دریافتی امواج بی سیم کمک کند البته این اختراع نیز دارای نقایص مخصوص به خود می باشد. برای مثال هنگامی که فاصله کاربر از فرستنده ی اصلی زیاد شود و از این ابزار برای بالا بردن قدرت سیگنال استفاده کند با افت سرعت اینترنت مواجه خواهد شد البته شرکت سازنده در تلاش است تا این مشکل را به کمترین حد برساند این ابزار از پلی کربنات به همراه چرم ساخته شده و در پنج رنگ برای تلفن های iphone5 عرضه خواهد شد.

    ترفندهای برای اینترنت

    این ترفند ها در واقع راه های میانبر برای دست یافتن به محتویات سایت هاست و به بهبود تلاش شما برای دستیابی به محتویات سایت ها کمک می کند.

    ترفند اول:

    این ترفند ها در واقع راه های میانبر برای دست یافتن به محتویات سایت هاست و به بهبود تلاش شما برای دستیابی به محتویات سایت ها کمک می کند. 

    بر روی آیکون عکس راست کلیک کنید و بعد propertiesرا انتخاب کنید. در این کادر محاوره ای مشاهده شده کافی است آدرس جلوی URLرا در قسمت adressصفحه جستجو گر های خود بنویسید و دکمه enterرا بفشارید.
    در این صورت عکس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود دیگر نمی شود کاری کرد چون صد در صد لینک عکس دارای مشکل شده است.
    ترفند دوم:
    اگر وارد یک سایت شلوغ شدید که شاید دقایق زیادی طول بکشد تا صفحه اصلی آن loadشود و تنها چند مربع و….در اطراف سایت مشاهده میکنید و شدیدا میخواهید مطالب سایت و موضوعات آن را ببینید و بخوانید فورا به اطراف سایت نگاه کنید و به دنبال کلمه Site Mapبگردید. در صورتی که این عبارت را پیدا کردید با باز کردن آن می توانید لیستی از لینک ها و موضوعات سایت را مشاهده کنید اما اگر همچین دکمه ای نیافتید…..صبر کنید تا صفحه کاملا loadشود.(به همین سادگی!!)
    ترفند سوم:
    وقتی می خواهید بدانید آیا کلمه مورد نظر شما در سایت وجود دارد یا نه ؟ و سایت امکان جستجوی کلمه و… را برای کاربران خود تدارک ندیده تنها کاری که می توانید کنید این است که:
    در مرورگر Internet Explorerخود از نوار منو گزینه viewرا انتخاب کنید و سپس findرا انتخاب کنید. در صفحه باز شده عبارت مورد نظر را تایپ و findرا کلیک کنید. با انجام این کار به راحتی کلمه مورد نظر در صفحه های لایت شده و برای شما قابل رؤیت می باشد حال اگه پشت سر هم FINDرا بزنید قطعا در صورت وجود کلمه های دیگر در ادامه آن ها هم های لایت می شوند.
    ترفند چهارم:
    میخواهیم ببینیم که آیا کلمه مورد نظر اصلا در کل سایت مورد نظر وجود دارد یا نه؟
    برای این کار از دو جستجوگر GOOGLEو Alta Vistaبرای ترفند استفاده می کنیم:
    برای google:
    مثلا می خواهیم بدانیم در یک سایت کسی به نام Zahraمطلبی نوشته یا نه؟ یا اصلا این کلمه در سایت وجود دارد یا نه؟:
    در قسمت جستجوگر گوگل نام سایت و نام مورد جستجو را با یک فاصله به صورت زیر تایپ کرده:
    zahra www.example. comو در نهایت دکمه enterرا می فشاریم حال جستجو گر تمامی صفحاتی از سایت مورد نظر که در آن این کلمه وجود دارد را نشان می دهد.
    برای جستجو گر Alta Vistaدر جعبه جستجو همانند گوگل عمل ی کنید با این تفاوت که به جای فاصله از علامت + استفاده می کنید:
    به این فرم: +zahra www.example. com
    نهایتا دکمه enterرا بزنید و نتایج را مشاهده کنید.
    ترفند پنجم:
    گاهی اوقات طراحان سایت ها برای سایت ها انیمیشن ها و…را طراحی می کنند(به این صفحه introمی گویند) که برای ورود به سایت باید حتما از آن عبور کنید اگر حوصله ندارید تا انتهای loadشدن این صفحه منتظر بمانید فورا در صفحه به دنبال کلمه skipintroبگردید و در صورت یافتن آن را کلیک کنید تا از این صفحه به صفحه اول بروید اگر نبود مجبورید یک بار هم که شده این مبارک صفحه را تحمل کنید و بلافاصله وقتی به صفحه اول سایت برخوردید آدرس آن را یاد داشت کرده و برای بار های بعد از طریق تایپ آدرس در قسمت adressسایت بلافاصله بدون تحمل introوارد صفحه اول شوید.
    ترفند تکناز :
    همیشه به سایت تکناز دات ای ار سر بزنید. بهترین مطالب را برای شما عزیزان داریم.
    ترفند ششم:
    گاهی به سایت هایی بر می خوریم که مقالات آنها در بیش از یک صفحه قرار گرفته (گاهی حتی با وجود اینکه مقالات کمحجم اند و طولانی نیستند به اینچنین مواردی برای مقالات رو برو می شویم) که خواندن و پرینت گرفتن آنها مشکل است (طراحان سایت این کار را فقط برای این انجام می دهند که بتوانند تبلیغات سایت را بالاتر ببرند و خواننده مجبور باشد تمام تبلیغات را مشاهده کند.)
    راه حل این مشکل:
    در صورت وجود چنین مقالاتی ابتدا به ابتدا و انتهای لیست مقالات بروید و کلمه printer friendlyرا پیدا کنید (این عبارت یا در اول لیست مقالات چنین سایتهایی قرار می گیرد یا در انتهای آن) با کلیک بر این دکمه تمام مقاله در یک صفحه ظاهر می شود و شما به راحتی می توانید هم از آن پرینت بگیرید و هم می توانید آن را ذخیره کنید.
    ترفند هفتم:
    گاهی در ابتدای ورود به سایت ها از شما ایمیل میخواهند برای اینکه در آینده تبلیغات خود را به ایمیل شما ارسال کنند برای رهایی از چنگال این تبلیغات و دست یافتن به محتوای سایت کافیست که یک ایمیل نامعتبر مثل salam@byebye. comرا به جای آدرس ایمیل خود به آنها بدهید. بسیاری از سایت ها قابلیت تشخیص آدرس ایمیل معتبر از غیرمعتبر را ندارند.
    ترفند هشتم:
    وقتی رنگ نوشته های سایت مطابق میل شما نیست یا متن سایت خوانا نیست کار های زیر را انجام دهید:
    به viewبروید:
    به گزینه Internet Optionبروید.
    در صفحه ای که بازمی شود بر روی دکمه colorدر انتهای صفحه مراجعه کنید.
    و از کنار عبارت use windows colorتیک را بردارید و سپس رنگ نوشته های textنوشته ها و پس زمینه backgroundرا مطابق میل خود تغییر دهید با این کار رنگ نوشته و پس زمینه مطابق میل شما تغییر میکند

     

    مایکروسافت IE را وصله کرد

    شرکت مایکروسافت طبق عادت همیشگی خود در دومین سه‌شنبه این ماه بولتن امنیتی خود را منتشر کرد تا طی آن نقاط آسیب‌پذیر مرورگر اینترنتی Internet Explorer وصله شوند.، نقاط آسیب‌پذیر مرورگر IE که مایکروسافت در این اقدام آنها را برطرف کرده است به گونه‌ای بوده‌اند که بدون اطلاع کاربر امکان ورود هکرها به سیستم و نصب بدافزارها را فراهم می‌کردند.
    "الکس هوران"(Alex Horan) مدیر مرکز امنیتی CORE Security در این خصوص گفت: «مایکروسافت در این اقدام سعی کرده است علاوه بر وصله کردن نقاط آسیب‌پذیر کنونی، جلوی انتشار آن دسته از بدافزارهایی که احتمالا در آینده منتشر می‌شوند را هم بگیرد. این وصله‌های امنیتی برای کاربران حیاتی هستند و می‌توانند کلیه راه‌های موجود برای سوءاستفاده هکرها را از بین ببرند.»
    مایکروسافت در دومین سه‌شنبه مارس ۲۰۱۳ هفت وصله امنیتی روانه بازار کرد که از بین آن‌ها ۴ وصله در رده "بحرانی" رده‌بندی شدند تا مشکلات مرورگر اینترنتی این شرکت را برطرف کنند.
    این وصله‌های امنیتی حفره‌های موجود در نسخه‌های ۶ تا ۱۰ مرورگر اینترنتی IE برای نسخه‌های مختلف ویندوز را برطرف می‌کنند.
     

    اینترنت برای حیوانات

    زمان خوبی است تا تمهیدات لازم را برای گفتگوی آنلاین با حیوانات آغاز کنیم؛ این نظریه جدید وینتون سرف پدر اینترنت و گروهی از "مغز بزرگانی" است که در کنسرسیوم موسوم به Interspecies Internet‌ دور هم جمع شده و چند روز پیش در برنامه TED ایده جدید خود را مطرح کردند.
    هسته مرکزی تفکر آنها ایجاد شبکه اینترنت در بین حیوانات است که هم بتوان بین حیوان و انسان ارتباط آنلاین برقرار کرد و هم بین حیوان با حیوان.
    وینتون سرف معروف به پدر اینترنت که پروتکل های اینترنت را نوشته، نیل گریشنفلد محقق برجسته در ام آی تی و روانشناس و محقق دولفین ها دیانا ریس، سه مغز متفکری هستند که این پروژه را مطرح کرده و می خواهند آنرا به انجام برسانند.
    پیتر گابریل معروف نیز در این تیم حضور دارد.
    بحث خودآگاهی حیوانات از طریق آینه یکی از پروژه های فرعی این طرح عظیم است که در حال اجراست. در این بخش ریس کیبورد لمسی برای دلفین ها ساخته تا آب بازسانان هوشمند (cetacea) موضوعات تعریف شده را درخواست کرده و دریافت مشخصی داشته باشند.
    گابریل نیز نشان داد که چکونه شامپانزه ها می توانند آهنگ بسازند. وی در ویدئوی خود نشان دا چگونه یک bonobo‌ که بسیار از نظر ژنتیک به انشان ها نزدیک است می تواند موسیقی بسازد.
    شامپانزه به راحتی کار خود را انجام داده و به صاحب خود سیگنال نیز می فرستد.
    گابریل معتقد است اگر بتوان با ابزار جدیدی ارتباط بین حیوانات را به صورن زبان مشترک برقرار کرد می توان شبکه ای از حیوانات را به هم متصل کرد که زبان جدید مشترک را با ابزار جدید فهمیده و به هم واکنش نشان دهند.
    در اینجا باید اینترفیسی اختراع شود تا چنین تحولی رخ دهد.
    اگر این اتفاق رخ دهد اورانگوتان ها در تگزاس با دولفین ها در آکواریوم بالتیمور و فیل ها در تایلند می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و این وسیله باید در زیر مجموعه چیزی شبیه اینترنت تعریف شده و ساخته شود.
    وینتون سرف می گوید نباید اینترنت را به نوع بشر محدود کنیم و سایر حیوانات و موجودات نیز باید از اینترنت استفاده کنند و از این طریق هم با خود و هم با بشر ارتباط برقرار کنند.
      وی در جملاتی افراطی تر می گوید حتی با وسیله جدید می توان با موجودات فضایی ناشناخته نیز ارتباط برقرار کرد و با آنها گفتگو کرد 

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید