تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 11
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 12
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 4
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 2028
  • بازدید کلی : 39653
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.219.95.244
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    تصاویر فبلتی که به اشکال مختلف تا می‌شود

    تصاویر فبلتی که به اشکال مختلف تا می‌شود

    به گزارش خبرگزاری مهر، این گجت تا شدنی دارای سه نمایشگر است که با لولا به هم وصل می شوند. این وسیله ارتباطی جدید می تواند برای پیامک زدن کوچک شود، برای خواندن نقشه بزرگ شود و حتی می توان آن را به یک لپ تاپ دارای صفحه کلید تبدیل کرد.

    این گجت که "کاغذ تاشو" نام دارد یک تلفن هوشمند تغییر شکل دهد به کاربر امکان می دهد سه نمایشگر صفحه لمسی انعطاف پذیر را باز کند.

    هر نمایشگر می تواند برداشته شود از این رو کاربر می کند دستگاه را به شکل های مختلف تا کند.

    روئل ورتگال استاد دانشگاه کویین و همکارانش این گجت را در کنفرانس عوامل انسانی در سیستم های محاسباتی در تورنتو کانادا رونمایی کردند.

    محققان دانشگاه کویین می گویند در این کاغذ تاشو، هر قسمت نمایشگر می تواند به طور مستقل و یا به عنوان بخشی از این یک سیستم واحد عمل کند.

    این دستگاه، به طور خودکار شکل خود را تشخیص داده و گرافیک خود را به گونه ای تغییر می دهد تا عملکردهای مختلف بر اساس این تغییرات ظاهری به درستی انجام شود.

    به عنوان مثال، تا کردن این دستگاه به شکل یک نوت بوک امکان ایجاد یک صفحه کلید را در پایین نمایشگر فراهم می آورد.

    کاربران می توانند با این صفحه کلید تایپ کرده و مثلا به دنبال آدرسی در نقشه گوگل گشته و آن را در بالای نمایشگر بیابند.

    با مسطح کردن این کاغذ تاشو، سه نمایشگر آن کنار هم قرار می گیرد کاربر می تواند به نمایشگر بزرگ تری دست یافته و مثلا نقشه را به طور واضح تری مشاهده کند.

    ناسا یک ماهواره دانشجویی را به فضا فرستاد

    به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از پایگاه خبری یونایتدپرس، این ماهواره دانشجویی که COPPER نام دارد از یک دوربین مادون قرمز تجاری برای ناوبری فضایی استفاده می کند .
    این ماهواره کوچک که مکعب شکل است 2.2 پوند وزن و 4 اینچ اندازه دارد و از قطعات فضاپیمای تجاری در دسترس و وسایل الکترونیکی دانشجویان ساخته شده است.
    دانشجویان کالج مهندسی دانشگاه پارک این ماهواره را به مدت 12 ماه از طریق یک ایستگاه رادیویی کنترل می کنند.
    ماهواره COPPER نتیجه بیش از سه سال فعالیت حدود 50 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های هوا فضا، مهندسی مکانیک، برق و رایانه است.
    ˈمایکل اسوارت ووت ˈمشاور این پروژه گفت: سه سال پیش ماهواره COPPER تنها یک ایده اولیه بود، اما اکنون دانشجویان توانسته اند این ایده را به فضاپیما تبدیل کنند و به ناسا تحویل دهند.
    این ماهواره از پایگاه فضایی منطقه ای Mid-Atlantic Regional Spaceport در جزیره والوپس در ساعت 8:15 (به وقت محلی) در روز سه شنبه به فضا پرتاب شد.

    ساخت تراشه‌ کامپیوتری از نانولوله‌های کربنی

    پژوهشگران برای اولین بار در جهان موفق به ساخت تراشه‌ای از نانولوله‌های کربنی شدند که نسبت به تراشه‌های سیلیکونی از سرعت بیشتر و محدودیت کمتری برخوردار است.
    به گزارش سرویس فناوری ایسنا به نقل از ستاد نانو، پژوهشگران دانشگاه استنفورد موفق شدند با استفاده از نانولوله کربنی یک تراشه کامپیوتری تولید کنند. «ساباسیش میترا» از محققان این پروژه می‌گوید: صحبت‌های زیادی مبنی بر جایگزینی سیلیکون توسط نانولوله کربنی در محافل علمی شنیده می‌شود، اما تا کنون کمتر دیده شده که از نانولوله‌های کربنی برای تولید سیستم‌های کاملا دیجیتال استفاده شود. ما در این پروژه موفق به انجام این کار شدیم.
    این گروه یک تراشه از جنس نانولوله کربنی تولید کردند که دارای سرعت بسیار بالایی است. «رابی» از محققان این پروژه می‌گوید: هیچ تردیدی نیست که بزودی توجه صنعت نیمه‌هادی به این یافته علمی معطوف شده و در نهایت این پروژه به تولید سیستم‌های پردازشی کوچکتر و کاراتر منتهی شود. در واقع این پژوهش یک دستاورد علمی بسیار بزرگ محسوب می‌شود.
    15 سال از روزی که اولین ترانزیستور نانولوله کربنی ساخته شده، می‌گذرد اما از آنجایی که ساختار نانولوله‌ها کامل نیستند تولید مدارات پیچیده با آنها بسیار دشوار بوده است. «میترا» می‌گوید جذابیت این نتیجه تنها در تولید کامپیوتری مبتنی بر نانولوله کربنی نیست، بلکه این که ما توانستیم با استفاده از فناوری نانو از مرز محدودیت‌های سیلیکون بگذریم، بسیار لذت‌بخش است.
    اما چرا سیلیکون برای تولید تراشه‌ها محدودیت آفرین است؟ یکی از ویژگی‌های سیلیکون پخش انرژی است، در واقع با کوچکتر شدن قطعات الکترونیکی هدر رفتن انرژی در این ادوات افزایش یافته و گرمای بیشتری تولید می‌کنند. این درحالی است که نانولوله‌های کربنی رسانایی بالایی داشته و الکتریسیته را با مقاومت کمتری از خود عبور می‌دهند، بنابراین انرژی کمتری برای کارکرد ادوات مبتنی بر نانولوله‌کربنی لازم است و همچنین گرمای کمتری نیز تولید می‌شود. با این تفاصیل با استفاده از نانولوله‌کربنی عملکرد سیستم‌ها به شدت بهبود می‌یابد.
    اما آنچه که مانعی بر سر تحقق این رویا بوده، کامل نبودن ساختار نانولوله کربنی است. این گروه تحقیقاتی روشی ارائه کردند که دیگر کامل نبودن ساختار نانولوله‌ها، مشکلی محسوب نشود. این گروه به نانولوله‌های کربنی جریان الکتریسیته وصل کردند که این کار منجر به سوختن نانولوله‌های فلزی می‌شود در نهایت تنها نانولوله‌های نیمه‌هادی باقی می‌ماند که برای تولید تراشه مناسب هستند. این گروه با یک طراحی منحصر به فرد موفق شدند با استفاده از نانولوله‌های نیمه‌هادی 178 ترانزیستور ایجاد کنند. در نهایت این ترانزیستورها در قالب یک تراشه کوچک درآمدند.

    سیستم هوشمند هشدار دود با قابلیت ارسال پیام صوتی

    محققان آمریکایی سیستم هشدار دود هوشمندی را طراحی کرده‌اند که از قابلیت تشخیص مونوکسید کربن در محیط برخودار است.

    به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، دو سوم مرگ‌های ناشی از حریق در آمریکا در منازل فاقد سیستم کاشف دود روی می‌دهند.

    در سیستم هوشمند هشدار دود Nest Protect بسیاری از نقایص کاشف‌های دود متداول از جمله اعلام هشدار اشتباه در مواجهه با دود غذا یا بوق زدن‌های پیاپی نیمه شب بدلیل ضعف باتری برطرف شده است.

    کاشف دود هوشمند که حتی قادر به تشخیص مونوکسید کربن در محیط است، در زمان مواجهه با سطوحی از دود زیر سطح اضطرار، از جمله در مواجهه با دود ناشی از دستگاه تست آشپزخانه براحتی با حرکت دست خاموش می شود.

    این سیستم از طریق وای فای به سرویس ابری Nest متصل شده و قادر به نظارت بر محیط خانه با استفاده از برنامه نرم افزاری با سیستم عامل iOS‌ است.

    سیستم هوشمند دود در حالت ضعف باتری، پیام هشدار صوتی را برای تلفن همراه هوشمند کاربر ارسال می کند.

    سیستم هوشمند هشدار دود Nest Protect در دو مدل دارای باتری و بی سیم با قیمت 129 دلار به بازار عرضه شده است.

    ماده جدید برای تولید تراشه‌های رایانه‌ای کوچک‌تر و سریع‌تر

    به گفته محققان چینی، آلیاژی از آلومینیوم و انتیمون در نسل آینده حافظه‌های تغییر فاز، فناوری ذخیره‌سازی داده‌ها را متحول خواهد کرد.به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حافظه‌های تغییر فاز به عنوان جایگزینی برای حافظه‌های فلش مطرح می‌شوند؛ حافظه تغییر فاز از عملکرد بسیار سریعتری در برابر حافظه فلش با حجم ذخیره‌سازی بسیار محدود داده‌ها برخوردار است.مواد تغییر فاز زمانی که در معرض جریان الکتریکی قرار می‌گیرند، بسرعت از ساختار بی‌نظم به ساختار کریستالی تغییر شکل پیدا می‌کنند . ساختار جدید دوستدار محیط زیست، دارای مقاومت بالای الکتریکی در حالت غیر کریستالی و مقاومت پایین در حالت کریستالی است. عملکرد حافظه‌های فلش زمانیکه اندازه دستگاه به کمتر از 20 نانومتر برسد، دچار مشکل می‌شوند؛ اما دستگاه حافظه تغییر فاز می‌تواند ابعادی کمتر از 10 نانومتر داشته باشد که اجازه فشرده سازی تعداد بیشتری حافظه در فضاهای کوچک را امکانپذیر می‌کند.«شیلین ژو» از محققان موسسه فناوری اطلاعات و میکروسیستم شانگهای تأکید می‌کند: داده‌ها بسرعت بر روی حافظه‌های تغییر فاز نوشته می‌شوند و قیمت این دستگاه‌ها در مقایسه با نمونه‌های دیگر بسیار ارزان‌تر هستند.

    رونمایی از نخستین دوربین ویدیوئی وایرلس اسکایپ HD جهان

    شرکت Amaryllo از نخستین دوربین ویدیویی وایرلس HD جهان در بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری ابزار الکترونیکی در برلین رونمایی کرد.
    به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به طور معمول، دوربین‌های پروتکل اینترنت (IP) از سرورهای شخص ثالث استفاده می‌کنند. با این حال، دوربین iCam HD از فناوری‌های نظیر-به-نظیر اسکایپ استفاده می‌کند و این امر منجر به ثبات و اعتمادپذیری افزایش‌یافته انتقال داده‌ها و همچنین وضوح شنیداری و دیداری بهتر می‌شود.
    خود دوربین جدید ویدیو را دریافت کرده و آن را با تفکیک‌پذیری 720p منتقل می‌کند.
    از دیگر ویژگی‌های دوربین ابداعی می‌توان به بینایی نور مادون‌قرمز به فاصله پنج متری و یک شکاف ذخیره‌سازی 32 گیگابیتی microSD اشاره کرد.
    این سامانه همچنین شامل حسگرهای حرکتی و شنیداری است و می‌تواند در صورت شناسایی حرکت، هشدارهای اس ام اس ارسال کند.
    این امر نه فقط امکان استفاده از آن به عنوان ابزار هدایت مکالمات اسکایپ، بلکه امکان کاربرد به عنوان ناظر/هشدار زمان واقعی دارای دسترسی به اینترنت را برای نوزدان، حیوانات خانگی، امنیت منزل یا دیگر کاربردها می‌دهد.
    سامانه ابداعی یک واحد مستقل نیست و کاربران به رایانه یا تلفن‌همراه وایرلس برای برقرار تماس‌هایشان با آن نیاز دارند.
    نسخه پایه دوربین جدید 149.9 دلار ارزش دارد و نسخه دارای کنترل از راه دور آن نیز به بهای 199.9 دلار فروش می‌رود.

    افزایش 12 برابری ظرفیت ابرخازن‌های گرافنی با طراحی جدید

    محققان استرالیایی موفق شدند با طراحی جدید، ظرفیت ابرخازن‌های گرافنی بعنوان ادوات کاربردی در صنعت الکترونیک را 12 برابر افزایش دهند.
    به گزارش سرویس فناوری ایسنا، محققان استرالیایی موفق شدند با استفاده از گرافن نسل جدیدی از ادوات ذخیره اطلاعات را بسازند که نسبت به ادوات فعلی بسیار کوچک‌تر هستند. این گروه تحقیقاتی از دانشگاه موناش راهبرد تازه‌ای برای تولید ادوات ذخیره‌کننده اطلاعات ارائه کردند که در آن از ابرخازن‌های مبتنی بر گرافن استفاده شده است. این ابرخازن‌ها را می‌توان در ادوات مختلف از قبیل خودروهای الکترونیکی و دستگاه‌های همراه استفاده کرد.
    ابرخازن‌های مبتنی بر گرافن حاوی الکترولیت سیالی هستند که درون آن مواد کربنی متخلخل قرار دارد، این سیال قادر است تا حاملین‌ بار را از خود عبور دهد. ابرخازن‌های مبتنی بر گرافنی که در حال حاضر تولید می‌شوند، دارای طول عمر بالا و زمان شارژ بسیار کوتاه هستند؛ اما مشکل اصلی آنها ظرفیت بسیار کم برای ذخیره‌سازی انرژی است، در واقع دانسیته انرژی این ابرخازن‌ها بسیار کم است. این ابرخازن‌ها پنج تا هشت وات ساعت بر لیتر انرژی ایجاد می‌کنند که برای استفاده در ادوات الکترونیکی کافی نیست، در نتیجه نیاز به شارژ مجدد در فاصله زمانی‌های کوتاه دارند.
    این گروه تحقیقاتی موفق به ساخت ابرخازن‌های مبتنی بر گرافن شده‌اند که 60 وات ساعت بر لیتر انرژی ایجاد می‌کنند که تقریبا معادل انرژی است که توسط باتری‌های اسیدی سربی تولید می‌شود، این رقم 12 برابر بیشتر از انرژی تولید شده توسط ابرخازن‌های گرافن موجود در بازار است.
    مدت‌هاست که ساخت ابرخازن‌های گرافنی سبک، کوچک، متراکم با دانسیته انرژی بالا به عنوان چالشی برای محققان هستند. برای ساخت ابرخازنی با ظرفیت بالا این گروه تحقیقاتی از فیلم گرافنی استفاده کردند که پیش از این نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، با این تفاوت که در این پروژه از الکترولیتی استفاده شد که می‌تواند فاصله میان صفحات گرافن را در مقیاس نانو حفظ کند. در صورت کنترل این شرایط، الکترولیت در میان صفحات گرافن دو نقش عمده پرکننده فضای میان صفحه‌ها و ایجاد هدایت الکتریکی را ایفا خواهد کرد.
    در مواد کربنی متخلخل و مستحکم معمولا فضایی در ساختار کربنی بدون استفاده باقی می‌ماند، اما در این طراحی جدید این فضا کاملا از بین رفته و از تمام ظرفیت‌های کربن استفاده می‌شود. روش ساخت این ابرخازن بسیار شبیه فرآیند تولید کاغذ است، بنابراین فرآیندی ارزان و ساده بوده که می‌توان برای تولید انبوه از آن استفاده کرد.

    تصاویر رسمی از گوشی جدید سونی با دوربین 20 مگاپیکسلی

    گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی که پیش‌تر با نام Honami شناخته می‌شد این بار به صورت دقیق‌تر معرفی شد و منابع آگاه موفق شدند آخرین تصاویر رسمی از این محصول را به نمایش بگذارد.
    به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، در این تصاویر نشان داده شده است که Xperia Z1 در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش ساخته شده است و از نظر ظاهری می‌توان آن را شبیه به مدل‌های قبلی گوشی‌های سونی دانست.
    یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که بین دو محصول Xperia Z و Z1 وجود دارد این است که قاب گوشی جدید از جنس فلز ساخته شده است و هنوز به درستی مشخص نیست این قاب فلزی فقط برای محافظت بیشتر مورد استفاده قرار گرفته یا مانند آیفون برای تقویت آنتن هم از آن استفاده می‌شود.
    گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 5 اینچی اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت full HD به نمایش می‌گذارد.
    این محصول پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با توان 2.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر دارد که مدل پردازنده Snapdragon 800 است. دیگر قابلیت‌های این محصول شامل رم 2 گیگابایتی و دوربین دیجیتالی 20 مگاپیکسلی می‌شوند. قرار است این گوشی هوشمند پیشرفته در تاریخ 4 سپتامبر در نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی IFA برلین به صورت رسمی معرفی شود.

    دوربینی که تصاویر فوری کارت پستالی چاپ می‌کند

    شرکت ژاپنی سازنده دوربین فوجی‌فیلم از دوربین جدیدی رونمایی کرده که مستقیما تصاویری به اندازه کارت‌پستال چاپ می‌کند.
    به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این دوربین، هر زمان که یک تصویر ثبت می‌شود، نتیجه چاپی از بالای دوربین بیرون آمده و مانند نسخه پلاروید، در مواجهه با هوا ظاهر و خشک می‌شود.
    دوربین نئو کلاسیک مینی 90 Instax می‌تواند در نوردهی‌های متعدد تصاویر را ثبت کرده و سرعت شاتر آن، یک چهارصدم یک ثانیه است؛ بنابراین از آن می‌توان در طیف گسترده‌ای از شرایط نوری استفاده کرد.
    فوجی فیلم این دوربین را در توکیو معرفی کرده و پس از ورود به بازار ژاپن در تاریخ 23 اوت(اول شهریور) قرار است در 20 سپتامبر(29 شهریور) در کل جهان عرضه شود.
    قیمت این دوربین در ژاپن حدود 20 هزار یوآن (حدود 134 پوند) و هر رول 10 تایی تصویر حدود 700 یوآن(4.55 پوند) است.
    فوجی فیلم اولین شرکتی بود که در سال 1934 فیلم تولید کرده و در دهه 1980 با سری F خود مانند F-10 و F-50S فروش دوربینهای عکس فوری را آغاز کرد.
    این شرکت امیدوار است این دوربین بتواند فروش طیف دوربینهای عکس فوری آنرا که در سال 2002 تا 90 درصد کاهش داشت، احیا کند.

    تولید نسل جدید تراشه‌های حافظه‌ای سه‌بعدی

    شرکت توشیبا قصد تولید انبوه حافظه‌های فلش NAND را دارد و اعلام کرده است در این راستا از فناوری‌های جدید سه‌بعدی برای ساخت تراشه‌های حافظه‌ای بهره می‌برد.

    به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت توشیبا از آغاز طرح جدیدی خبر داده است که نخستین گام برای ساخت نسل جدید تراشه‌های حافظه‌ای محسوب می‌شود و می‌تواند حافظه‌ها با ظرفیت بالاتر را با قیمت ارزان‌تر از مدل‌های کنونی برای دستگاه‌هایی مثل دوربین‌های دیجیتالی، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی روانه بازار کند.

    این شرکت با برگزاری مراسمی پنجمین کارخانه تولید تراشه‌های خود را با نام fab 5 در شهر یوکایچی ژاپن افتتاح کرد و توضیح داد که در این مرکز نسل جدید تراشه‌های حافظه‌ای به صورت مشترک توسط دو شرکت توشیبا و SanDisk تولید می‌شوند.

    این مرکز که حدود یک سال بعد نخستین محصولات خود را وارد بازار می‌کند، قصد تولید انبوه حافظه‌های فلش NAND را دارد و اعلام کرده است که در این راستا از فناوری‌های جدید سه‌بعدی برای ساخت تراشه های حافظه‌ای بهره می‌برد.

    تراشه‌های سه‌بعدی بزرگترین اتفاق در بازار جهانی حافظه‌ها محسوب می‌شوند و ظرفیت بالاتری را برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران می‌گذارند. این روش ظرفیت بالاتر حافظه‌ها را در اندازه بسیار کوچک ارایه می‌دهد تا امکان استفاده از این محصول در کارت‌های حافظه‌ای و انواع دستگاه‌های الکترونیکی همراه فراهم شود.

    شرکت توشیبا با اجرای این طرح می‌کوشد موقعیت خود را به عنوان بزرگترین مرکز در بازار جهانی حافظه‌ها حفظ کند و پیش‌بینی کرده است که این بازار در آینده رونق بیشتری میابد.

    صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید