تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 11
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 7
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 6
  • آي پي ديروز : 2
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 2040
  • بازدید کلی : 39665
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.216.94.152
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    مایکروسافت محصولات خود را به فناوری احراز هویت دو عاملی مجهز می‌کند

    شرکت مایکروسافت قصد دارد بزودی برای تمام محصولات خود از شیوه احراز هویت دو عاملی استفاده کند.

    شرکت مایکروسافت قصد دارد در تمام محصولات خود که استفاده از آن‌ها مستلزم داشتن حساب کاربری و گذرواژه است، از شیوه احراز هویت دو عاملی استفاده کند.

    در این شیوه، کاربر برای استفاده از یک محصول یا خدمات خاص می‌بایست علاوه بر انتخاب گذرواژه، قطعه‌ای از اطلاعات خود را نیز به عنوان رمز ورود استفاده کند. اپل، گوگل و فیس بوک از جمله شرکت‌هایی هستند که چندی است به سوی فناوری احراز هویت دو عاملی رو آورده‌اند.

    اریک دوئِر، مدیر بخش حساب‌های کاربری شرکت مایکروسافت این خبر را در وبلاگ خود منتشر کرده و نوشته است: صرف نظر از اینکه شما از کدام خدمات یا ابزارهای مایکروسافت استفاده می‌کنید، می‌توانید با شیوه احراز هویت دو عاملی از حساب کاربری خود بیشتر پشتیبانی کنید.

    وی اعلام کرده است استفاده از شیوه احراز هویت دو عاملی برای کاربران اختیاری است.

    بر اساس این گزارش، مایکروسافت قصد دارد تمام محصولات و خدمات خود را رفته رفته به فناوری احراز هویت دو عاملی مجهز کند. خدمات ایمیل اوت لوک، خدمات تماس تصویری اسکایپ، خدمات پردازش ابری اسکای درایو و حتی دستگاه‌هایی مثل رایانه‌های تحت ویندوز و ایکس باس‌ها و یا نرم افزارهایی مثل آفیس از جمله محصولاتی هستند که مایکروسافت آن‌ها را به این فناوری مجهز خواهد کرد.

    در روزهای آینده کاربران اوت لوک، اسکایپ و اسکای درایو خواهند توانست از قابلیت احراز هویت دو عاملی استفاده کنند. 

    افزودن قابلیت های جدید مدیریتی به گوگل كروم توسط گوگل

     

    شركت گوگل، كنترل های مدیریتی و ادمین را تقویت كرده است تا كاركنان فناوری اطلاعات، كنترل بهتری بر روی مرورگر كروم كاربران داشته باشند.

    این شركت قابلیتی برای بخش‌های فناوری اطلاعات اضافه كرده است تا بتوانند پیكربندی محیط كاری را بر روی مرورگر كروم نصب شده بر روی رایانه‌های خانگی كارمندان اعمال نمایند.
    به این ترتیب، كاربرانی كه بر روی رایانه‌های خانگی كار می‌كنند می‌توانند به برنامه‌های Web كاری خود دسترسی داشته باشند.

    Cyrus Mistry، مدیر ارشد محصولات در وبلاگی نوشت: با مدیریت مبتنی بر وب، ادمین‌های فناوری اطلاعات می‌توانند بیش از ۱۰۰ خط مشی و تنظیمات گوگل را برای كارمندان خود از طریق پنل ادمین گوگل به دلخواه تنطیم نمایند.

    گوگل هم چنین یك فرمت جدید كروم را با نام Legacy Browser Support معرفی نمود كه ادمین‌های فناوری اطلاعات مرورگر را پیكربندی می‌نمایند به طوری كه برای سایت‌های خاص و برنامه‌های Web كه با مرورگر قدیمی بهتر كار می‌كنند، می‌تواند یك مرورگر قدیمی را راه‌اندازی نماید.

    جی‌میل مختل شد

    شرکت گوگل اعلام کرد که روز چهارشنبه برخی از خدماتش همچون جی‌میل و گوگل درایو برای مدتی دچار اختلال شد.

    گوگل عنوان کرده است که شش برنامه از ۱۳ برنامه محبوبش برای مدت کوتاهی با اختلال مواجه شده و این اختلالات جزئی بوده و کاربران کمی را تحت تاثیر قرار داده است.

    بر این اساس در پی اختلال در سرویس جی میل تنها ۰.۰۰۷ درصد از کاربران گوگل تحت تاثیر قرار گرفته‌ و این کاربران قادر به دسترسی به حساب‌های کاربری خود نبودند.

    به گزارش خبرگزاری رویترز، گوگل گفته است که در حال بررسی مشکل است اما دلیل آن را هنوز نمی‌داند.

    گوگل همچنین نگفته است که چه تعداد از کاربرانش از این اختلال متاثر شده‌اند. 

    اعتراف می کنیم که کمی از این که اپل این فناوری را معرفی نکرده است کمی تعجب کرده

     

    یکی از رایج ترین مسائل مربوط به آیفون، ترک برداشتن صفحه نمایش است. با آنکه 100 مواقع تقصیر بر گردن کاربر است، ولی شاید فکر کنید که چیزی مثل سپر کرگدنی باید جزو ویژگی های پیش فرض آیفون می بود. این محافظ صفحه که توسط تیم Evolutive Labs طراحی شده است، راه حلی برای همه مشکلات رایج درباره ترک صفحه نمایش است.
    این سپر از چند لایه تشکیل شده است و با فناوری اولیوفوبیک نانومتری و بدون چسب ضدخش پوشیده شده است. حتی با تمام لایه های ضدضربه، این محافظ صفحه شفافیف فوق العاده ای دارد. تست های انجام شده در عکس های زیر نشان می دهند که سپر کرگدنی 5 بار بیشتر از گوریلا گلاس 2 محبوب، انرژی جذب می کند. این سپر با این نوع محافظتی که ارائه می دهد، فقط 3 برابر ضخیم تر از یک ورق کاغذ معمولی است.

    عرضه گجتهای تاشو، انقلاب بزرگ در صنایع الکترونیکی

    عرضه گجتهایی که می توان آنها را تا کرد و در جیب گذاشت می تواند انقلاب بزرگ بعدی در صنایع الکترونیکی باشد.

    سازندگانی چون شرکت سامسونگ با نمایش تلفن تاشو، تاکنون به ما تنها یک چشمه از دریای این فناروی را نشان داده اند.

    کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری که درنهایت به ساخت گجتهای غیرقابل شکستن می انجامد، به زودی در ساعتی که شرکت اپل عرضه می کند و یا تبلتهای بزرگتر ارائه خواهد شد.

    samsung-oled-flexible-1کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری به سرعت متداول می شود

    ورود پرسروصدای گجتهای پوشیدنی چون نمایشگرهای رایانه که به مچ دست بسته می شود و عینکهایی که روی صورت قرار می گیرند تنها یک گام در راستای صفحات بزرگتر انقلابی است که از قابلیت لوله شدن و تاشدن برخوردارند.

    دستگاه های آینده با گجتهای سنگین، شکننده و ثابت امروز بسیار متفاوت خواهند بود و از صفحاتی برخوردار هستند که می توان آنها را به سطحهای غیر هموار چسباند، لوله کرد و حتی کشید تا بزرگتر به نظر برسند. اما تا رسیدن به این مرحله هنوز راه زیادی باقی مانده است.

    جاناتان ملنیک تحلیلگر فناوری صفحات نمایش از شرکت لوکس ریسرچ اظهار داشت که عرضه این فناوری به بهشت طراحان تبدیل می شود.

    تاکنون نمونه های اولیه متعددی از این فناوری ساخته و عرضه شده است.

    2012_07_25_WillowGlassصفحات جدید را می توان به باریکی یک ورق کاغذ ساخت که به قدری انعطاف پذیر است که می توان دور یک دستگاه یا ساختار پیچد

    i-watch-660طرحی که تصور می شود شبیه ساعت اپل باشد و برپایه شیشه کورنینگ ویلو ساخته می شود

    شرکت سامسونگ الکتریک از کره جنوبی امسال یک صفحه نمایش را به نمایش گذاشت که از یک طرف کش می آید، اما هنوز هم موانع در این راه باقی هستند. غلبه به مسائل تکنیکی، درک چگونگی تولید انبوه این محصولات با قیمت پایین و دستگاه های متقاعد کننده ای که برای کاربران جذاب باشد از جمله موانع و مشکلات این عرصه است.

    فناوری صفحات نمایش هنوز تحت تسلط صفحات کریستال مایع (LCD) است که نیازمند یک نور پس زمینه است که بین دو ورق شیشه قرار گرفته و در وزن دستگاه از لپ تاپ تا تبلت نقش به سزایی دارد.

    کوین موریشایج مهندس سابق در شرکت سیکو، هیولت پکارد و پلم اظهار داشت: قسمت اعظم وزن یک تبلت در ساختار شیشه ای صفحه نمایش است و ساختار پشتیبان اطراف آن برای ممانعت از شکستن است.

    درحال حاضر تسلط ال سی دی ها توسط دیود گسیل نور اورگانیک (OLED) مورد تحقیق قرار گرفته اند، چرا که آنها نیاز به نور پس زمینه ندارند، روشن تر هستند، زاویه نمایش وسیعتری داشته، تضاد رنگی خوبی دارند و می توان آنها را با لایه های معدودی ساخت.

    Samsung-bendy-phones_jpg_350x250_crop_q85طرح پوست سامسونگ برای ساخت تلفن همراه خم شو

    samsung_flexible_amoled_concept_1طرح سامسونگ نشان دهنده صفحه قابل لوله شدن در ابعاد یک تبلت

    درحالی که او ال ایی دی و پلاستیک می تواند فناوریهای مناسبی در این عرصه باشد، اما آنها در کنار هم می توانند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشند به طور مثال آنها به پوششهای محافظی نیاز دارند که بتواند لایه ها را از نفوذ اکسیژن و رطوبت در امان نگاه دارد.

    این درحالی است که ساخت و عرضه این صفحات جدید تضمین کننده موفقیت در فروش نیست، برای مثال شرکت سونی در سال ۲۰۰۷ او ال ایی دی هایی با قابلیت انعطاف پذیری تولید کرد اما شش سال پس از آن این صفحات هیچ چیز جدیدی برای عرضه ندارند. 

    آیا می دانید در ابتدا سیستم عامل آندروید برای چه دستگاهی ساخته شده بود؟

    اندی روبین که چندی پیش از سمت مدیر آندروید در کمپانی گوگل کنار گذاشته شد، اعلام کرد در ابتدا این سیست عامل نه برای گوشی های هوشمند، بلکه برای دوربین ساخته شده بود.
    به گفته وی که با پی سی ورلد مصاحبه کرده، آندروید مخصوص دوربینهای دیجیتالی ساخته شد و بعدا روی سایر دستگاههای دیجیتال مانند گوشی هوشمندو تبلت سوار شد.
    اندی روبین که در کنفرانس اقتصادی در توکیو شرکت کرده بود افزود گوگل آندروید را در سال 2005 خرید و در همان زمان نقشه ریخته بود تا یک پلتفورم ویژه طراحی شود تا عکسهای دوربین از طریق محیط کلود، به سرور مورد نظر منتقل گردد.
    بعد از اینکه متوجه شد که بازار دوربین های دیجیتال خیلی هم وسیع نیسد و بازار اشباع شده، گوگل تصمیم گرفت تا سیستم عامل مذکور را وارد تلفن های موبایل کند و این چنین بود که از دوربین به سوی موبایل و گوشی های هوشمندو بعد تبلت مهاجرت کرد.
    در این میان گوگل، هزینه زیادی برای نقل و انتقال انجام نداد، چرا که همان پلتفورم و همان ترکیبات نرم افزاری عینا و به سادگی از دوربین به موبایل منتقل گردید.
    سامسونگ گلکسی کمرا یا همان دوربین دیجیتال سامسونگ نمونه بارزی از این موضوع نهفته در دل اندی روبین است که سالها آنرا نگه داشته و به کسی نگفته بود، چرا که تا ماه قبل مدیر آندروید در گوگل بود! 

    متر هوشمند با قابلیت سنجش مصرف برق

    متر هوشمند با قابلیت سنجش مصرف برق

     

    متر هوشمند بی سیم که توسط مهندسان دانشگاه کارنیگ ملون در پنسیلوانیا طراحی شده، از امواج الکترومغناطیسی برای اندازه گیری جریان برق در سیم های وسایل برقی مختلف استفاده می‌کند.
    این دستگاه هوشمند ارزان قیمت مجهز به حسگرهای EMF‌ است که با استفاده از یک شبکه بی سیم، اطلاعات روشن و خاموش شدن وسایل برقی مختلف را به سیستم مانیتورینگ مرکزی برق خانه ارسال می کند و می تواند افزایش برق مصرفی در ساعات خاص را مشخص کند.
    سیستم متر هوشمند بمدت یک هفته در یک خانه مورد آزمایش قرار گرفت که مصرف برق تلویزیون LCD، یخچال، ماشین ظرفشویی، توستر، سیستم تهویه هوا، چاپگر لیزری و اتو را مورد اندازه گیری قرار داد.
    دقت عملکرد متر هوشمند مجهز به حسگرهای EMF حدود 98 درصد اعلام شده است که عملکرد آن برای وسایل برقی بزرگ مانند یخچال بهتر از دستگاه های کوچک مانند چاپگر گزارش شده است.
    شرکت سامسونگ، طراح یخچال هوشمند حمایت مالی این طرح را برعهده داشت.متر هوشمند بی سیم طی هفته جاری در کنفرانس بین المللی سیستم های سایبر - فیزیکی در فیلادلفیا رونمایی می شود. 

    ترسناک‌ترین موتور جستجوی جهان چیست؟

     

    این موتور جستجو اطلاعات مربوط به ۵۰۰ میلیون تجهیزات متصل به اینترنت و خدمات اینترنتی را به صورت ماهانه جستجو می‌کند. اینکه چه موضوعاتی را می‌توان با یک جستجوی ساده در Shodan یافت بسیار خیره‌کننده است، تعداد زیادی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های امنیتی، ابزارهای خودکارسازی منازل مسکونی و سیستم‌های حرارتی که به اینترنت وصل هستند توسط این موتور جستجو قابل دسترسی است.

    این موتور جستجو می‌تواند سیستم کنترل یک پارک آبی، پمپ بنزین، سیستم خنک کننده یک هتل و یک کوره زباله‌سوزی ر ا بیابد. محققان امنیت سایبری حتی با استفاده از این موتور توانسته‌اند سیستم‌های فرمان و کنترل نیروگاه‌های اتمی و شتابگرهای ذره‌ای را نیز بیابند.

    آنچه درباره توانایی‌های جستجوی Shodan قابل توجه است،‌ و آنچه موجب ترسناک‌شدن این موتور می‌شود، این است که تعداد کمی از این سیستم‌های یافته شده از امنیت کافی برخوردارند. جستجوی ساده یک رمز عبور از پیش تعیین شده کارخانه‌ای می‌تواند تعداد بیشماری از چاپگرها، سرورها، و تجهیزات سیستم‌های کنترلی که از نام ادمین به عنوان نام کاربری و رمز ۱۲۳۴ به عنوان رمز عبور استفاده می‌کنند را در اختیار کاربران قرار دهد.

    تاکنون متخصصان امنیت سایبری زیادی از این موتور جستجو برای نمایش دادن نقاط ضعف در اینترنت استفاده کرده‌اند.برای مثال سال گذشته دن تنتلر در کنفرانس Defcon با استفاده از این موتور جستجو توانست یک کارواش را خاموش و روشن کند و یخ یک زمین هاکی در دانمارک را با تنها یک کلیک، ذوب کند. وی همچنین نشان داد سیستم کنترل ترافیک یک شهر کاملا بر روی اینترنت قرار داشته و به راحتی می شد آن را مختل کرد. همچنین وی توانست به نیروگاه هیدروالکتریکی در فرانسه دسترسی پیدا کند که از دو توربین با قدرت تولیدی کلی ۶ مگاوات برخوردار بودند.

    هریک از این موارد درصورتی که توسط فردی تبه‌کار مختل شوند، فاجعه به بار خواهد آمد! این درحالی است که بسیاری از این تجهیزات اصلا نیازی به اتصال به اینترنت ندارند و تنها به صرف اینکه بتوان آنها را از راه دور کنترل کرد،‌شرکت‌ها دسترسی به آنها را برای کل جهان امکان پذیر می‌سازند.

    با این‌همه نکته مثبت موتور جستجوی Shodan این است که این موتور جستجو کاربرد منفی ندارد. بدون داشتن حساب کاربری تنها می‌توان ۱۰ نتیجه جستجو را بر روی آن مشاهده کرد و با داشتن حساب کاربری تعداد نتایج جستجو به ۵۰ افزایش پیدا خواهد کرد. اگر کاربری بخواهد به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کند باید دلیل این نیاز خود را برای موتور توضیح داده و مبلغی نیز پرداخت کند.

    جیمیل خود را ضد هک کنید

     

    فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود.

    codinghorrorبنابراین باید درباره امنیت حساب ایمیل خود نیز همان طور وسواس و دقت به خرج دهید که درباره امنیت حساب بانکی خود مراقب هستید. این دو مورد در دنیای امروز، واقعاً به هم نزدیک و شبیه هستند. اگر از جیمیل استفاده می کنید خبر خوب این است که می توانید آن را تقریباً ضد هک کنید.

    با ارائه شماره تلفن همراه خود و فعال کردن گزینه تایید دو مرحله ای حساب کاربری (two factor authentication) در جیمیل می توانید ایمیل خود را از آسیب پذیری دور کنید. بنابراین همین امروز کار را شروع کنید. نه فردا، نه هفته آینده، همین امروزِ امروز و در ادامه مطلب.

    ورود به بخش تنظیمات حساب گوگل

    Google-Account-Settings-negahbaan-1

    وقتی در حساب خود لاگین کردید، منوی کوچک مشخصات که در بالا-سمت راست اکثر صفحات تحت پوشش گوگل هست را با کلیک کردن روی عکس حساب کاربری خود باز کنید. سپس روی Account کلیک کنید تا تنظیمات حساب کاربری نمایان شوند. بعد وارد بخش Security شوید.

    Google-Account-Settings-negahbaan-2 در این صفحه روی گزینه Settings که در مقابل نوشته ۲step verification است کلیک و در داخل صفحه جدید، شماره تلفن را وارد و این قابلیت را فعال کنید. جیمیل شما را از چند مرحله ساده عبور می دهد که نیاز به توضیح خاصی ندارند.

    تلفن همراه تان آماده باشد

    حالا فقط به تلفنی نیاز دارید که بتواند اس ام اس دریافت کند. (گوگل از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم پشتیبانی می کند و پیامک ها به دست تان می رسد) بعد رمز عددی را که گوگل برای شما فرستاده در محل مورد نظر وارد کنید.

    با رمز ایمیل و پین کد ارسال شده، لاگین کنید

    وقتی این گزینه را فعال کردید، دسترسی به ایمیل تان همیشه نیازمند رمز اصلی و کدی خواهد بود که از طریق اس ام اس به تلفن شما ارسال می شود. البته می توانید گزینه “با این کامپیوتر دیگر درخواست کد نکن” (Don’t ask for codes again on this computer) را هم تیک بزنید تا دیگر نیازی به ارسال همیشگی کد با اس ام اس نباشد.

    وقتی این تنظیمات صورت گرفت، حتی اگر کسی رمز فوق امنیتی شما را هم کشف کند، نخواهد توانست کار خاصی با آن بکند! چون برای دسترسی به جیمیل شما باید به نوعی تلفن همراه تان را هم به تسخیر در آورد که این ناشدنی است مگر در شرایطی گروگان گرفته شده باشید.

    اگر تلفن همراه تان گم شد چه؟

    تلفن همراه تنها راهی نیست که برای دریافت کد دوم می توان استفاده کرد. در صفحه Security با کلیک روی روی گزینه Settings در مقابل نوشته ۲step verification مجددا وارد بخش تنظیمات کدهای محافظتی شوید. راه های مختلفی برای تولید کدهای تاییدی وجود دارد از جمله اضافه کردن یک شماره تلفن ثانوی، و دانلود کردن اپلیکیشن موبایل برای تولید کدهای امنیتی بدون نیاز به اس ام اس؛ البته دومی نیازمند داشتن تلفن هوشمند است.

    در اینجا با یک گزینه دیگر هم روبرو می شوید که امکان خطای آن صفر است: چاپ کردن کدهای امنیتی یک بار مصرف بر روی کاغذ. همین الآن این کار را انجام دهید و آن کدها را همیشه همراه داشته باشید. داخل جیب یا کیف قرارش دهید تا همیشه همراه تان باشد.

    single-use-backup-verification-codes-negahbaanبرنامه هایی که به جیمیل دسترسی دارند چه می شوند؟

    برنامه ها یا وبسایت هایی که به جیمیل شما دسترسی دارند و الزاما آدرس های ارتباطی و رمز شما را ذخیره می کنند نیز تحت تاثیر این مرحله امنیتی اضافه قرار می گیرند. هیچ یک از آنها متوجه نمی شوند که شما حالا نیازمند وارد کردن یک پین کد هم هستید در نتیجه کلا از کار می افتند. چاره این است که رمزهای مختص هر برنامه را در ایمیل خود ایجاد کنید. برای این کار وارد صفحه Security شوید.

    در مقابل Connected applications and sites روی دکمه Manage access کلیک کنید و بعد نام برنامه را وارد کرده و دکمه ایجاد رمز اختصاصی را فشار دهید.)

    این رمز به خصوص را باید در برنامه ای که از ایمیل شما استفاده می کند وارد کنید، نه اینکه به جای رمز اصلی جیمیل استفاده کنید.

    به این روش می توانید فهرستی از رمز های اختصاصی برای برنامه های مختلف ایجاد کنید. همچنین می توانید آخرین تاریخی را که از هر یک استفاده شده مشاهده نمایید یا اجازه دسترسی هر برنامه به ایمیل را تنها با این رمز مخصوص و بدون ارائه رمز اصلی ایمیل، فراهم کنید.

    من که از جیمیل استفاده نمی کنم…

    در این صورت از ارائه کننده خدمات ایمیل خود بخواهید که تایید دو مرحله ای را برای سرویس های اش فعال کند و در غیر این صورت، به جیمیل مهاجرت کنید. این روزها امنیت ایمیل بسیار مهم و مهاجرت به جیمیل هم آسان است. ارتباطات امن (رمزنگاری شده) مدت ها است که به سرویس جیمیل آمده اند و زمانی که تایید دو مرحله ای را به این معجون اضافه کنید، زندگی آنلاین شما بسیار امن تر خواهد شد.

    شاید فکر کنید که ایده مهاجرت به یک سرویس ایمیل دیگر ناراحت کننده است، ولی بگذارید با شما راحت باشیم. هک شدن ایمیل نا امن و لو رفتن اطلاعات خصوصی، از آن هم ناراحت کننده تر است! بنابراین اگر کسی خواست شما را مسخره کند و بگوید «خدایا، یعنی تو هر روز این رمزها و کدها را وارد می کنی؟» محترمانه به او بگویید: «ساکت باش، من چیزهایی می دانم که تو نمی دانی.»

    مطمئن باشید که دیر یا زود از دو قفله کردن ایمیل خود احساس رضایت خواهید کرد، فقط کافی است این روش یک بار شما را از دست هکرهای نا به کار نجات دهد.

    مجله نویــز – شماره ۱۳

     

    ۱-شش روش بهینه طراحی، جهت افزایش طول عمر باتری گوشی های هوشمند

    ۲- راه اندازی ماژول SIM900 توسط LabVIEW

    3- کاربرد نیمه هادی ها در روش های مختلف استفاده از انرژی خورشیدی

    ۴- صفحه نمایش های OLED

    5- آموزش ارتباط با دات ماتریس درایور HD44780 و نوشتن کتابخانه برای LCD کاراکتری

    ۶- راه اندازی ماژول HC-05

    7- پروژه دستگاه تشخیص نشت گازهای خانگی

    ۸- ساخت ماشین حساب لمسی بر روی LCD 3.2 اینچی

    ۹- پروژه پخش فایل های صوتی

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید