تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 12
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 7
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 7
  • آي پي ديروز : 2
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 2041
  • بازدید کلی : 39666
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.218.184.214
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    ادامه اتهام زنی اپل و سامسونگ به یکدیگر

    ادامه اتهام زنی اپل و سامسونگ به یکدیگر

    به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر رای دادگاه، سامسونگ از برخی الگوهای اپل کپی ‌برداری کرده است. سامسونگ و اپل که از نظر سهم بازار تلفن های هوشمند به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند و در چند سال اخیر بارها یکدیگر را متهم به کپی برداری از الگوهای هم کرده اند.

    در این دعوی جدید شرکت آمریکایی اپل دادخواستی دادگاهی در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا مطرح کرده و مدعی شده سامسونگ الگوی باز کردن قفل صفحه تلفن‌های همراهش را از اپل کپی برداری کرده است.

    با وجود این، دادگاه در یک مورد نیز حق را به سامسونگ داده و اعلام کرد اپل از یکی از اپلیکیشن های گوشی های همراه سامسونگ کپی برداری کرده است و باید 158 هزار دلار به این شرکت کره ای غرامت پرداخت کند.

    اپل در شکایت اولیه خود درخواست دو میلیارد و 200 میلیون دلار غرامت کرده بود و مدعی شده بود که سامسونگ در چهار مورد از الگوهای این شرکت کپی برداری کرده است اما دادگاه تنها در دو مورد سامسونگ را مقصر شناخت و میزان غرامت تعیین شده را 119 میلیون و ششصد هزار دلار تعیین کرد.

    به همین علت هم، برایان لاو، استاد حقوق دانشگاه سانتا کلارا معتقد است نمی توان رای روز جمعه – دیروز-  را یک پیروزی برای اپل به حساب آورد چرا که دادگاه حتی یک دهم غرامت درخواستی آنها را نیز در رای نهایی خود نیاورده است.

    دو سال پیش شکایت شرکت اپل از سامسونگ با غرامت 930 میلیون دلاری برای سامسونگ به پایان رسید.

    سامسونگ اعلام کرده به رای اخیر دادگاه اعتراض خواهد کرد.

    تصاویر رسمی از گوشی جدید سونی با دوربین 20 مگاپیکسلی

    گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی که پیش‌تر با نام Honami شناخته می‌شد این بار به صورت دقیق‌تر معرفی شد و منابع آگاه موفق شدند آخرین تصاویر رسمی از این محصول را به نمایش بگذارد.
    به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، در این تصاویر نشان داده شده است که Xperia Z1 در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش ساخته شده است و از نظر ظاهری می‌توان آن را شبیه به مدل‌های قبلی گوشی‌های سونی دانست.
    یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که بین دو محصول Xperia Z و Z1 وجود دارد این است که قاب گوشی جدید از جنس فلز ساخته شده است و هنوز به درستی مشخص نیست این قاب فلزی فقط برای محافظت بیشتر مورد استفاده قرار گرفته یا مانند آیفون برای تقویت آنتن هم از آن استفاده می‌شود.
    گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 5 اینچی اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت full HD به نمایش می‌گذارد.
    این محصول پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با توان 2.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر دارد که مدل پردازنده Snapdragon 800 است. دیگر قابلیت‌های این محصول شامل رم 2 گیگابایتی و دوربین دیجیتالی 20 مگاپیکسلی می‌شوند. قرار است این گوشی هوشمند پیشرفته در تاریخ 4 سپتامبر در نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی IFA برلین به صورت رسمی معرفی شود.

    تلفن همراه، جایگزین کلید منازل می‌شود

    برنامه جدید Kwikset Kevo نسخه‌های الکترونیکی کلید‌ها را برای قفل‌های چندگانه بر روی تبلت یا گوشی هوشمند ذخیره می‌کند.

    به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با استفاده از این برنامه، هنگامی که کاربری به دفتر کار یا منزلش نزدیک می‌شود، گوشی به صورت بی‌سیم و با استفاده از بلوتوث می‌تواند در را باز کند و حتی نیازی به بیرون آوردن آن از جیب‌ نیست.

    برنامه ابداعی هم‌اکنون فقط برای ابزار iOS در دسترس است اما شرکت طراح بر روی نسخه‌های اندروید و بلک‌بری نیز مطالعه می‌کنند.

    برای تبدیل در معمولی به دری که به این برنامه واکنش نشان دهد، کاربران باید قفل‌های جدید را بر روی تمامی درهایی که می‌خواهند به صورت هوشمند باز کنند، نصب کنند.

    بهای برنامه Kwikset Kevo به همراه قفل‌های جدید 144 پوند گزارش شده است.

    زمانی که یک در برای این برنامه فعال می‌شود، کاربران می‌توانند کلیدهای الکترونیکی (eKey) را به دوستان و خانواده خود بفرستند و به آن‌ها امکان دسترسی موقت یا دائم به این فناوری را بدهند.

    به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، برنامه با استفاده از جی پی اس در می‌یابد که آیا کاربری از پیش در درون ساختمان است یا خیر و هر کاربر منفرد نیز به طور منحصربه‌فرد شناسایی می‌شود.

    قفل‌های جدید با یک کلید فیزیکی تجهیز شده‌اند به طوری که کاربران می‌توانند در صورتی که باتری گوشی هوشمندشان تمام شود یا تمایل داشته باشند بدون گوشی از منزل خارج شوند . در را با آن باز کنند.

    همچنین در بسته Kwikset Kevo برای کودکانی که گوشی هوشمند ندارند یا افرادی که دارای ابزار iOS نیستند، فاب‌هایی (Fob) تعبیه شده است.

    مقامات شرکت «سازندگان سخت‌افزار و ارتقاء منزل» و مبتکر این برنامه، معتقدند 79 درصد از افراد بین 18 تا 44 ساله برای دست کم 22 ساعت در روز گوشی‌های هوشمندشان را به همراه دارند و دیگر آن که کاربران تمایلی ندارند دسته کلیدشان را هر جایی که می‌روند، با خود به همراه ببرند.

    برنامه Kevo با دو باتری AA عمل می‌کند که به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند بسته به میزان مصرف، تا یک سال ماندگاری داشته باشد.

    با ترکیب تلفن‌های همراه‌ موجود و فناوری‌های بلوتوث، در‌های منزل وارد عصر دیجیتالی می‌شوند.

    رونمایی از یک گوشی هوشمند اندرویدی در چین، با باتری 5000 میلی آمپری

    بر خلاف نظر بسیاری، تعداد زیادی از گوشی‌های به اصطلاح هوشمند امروزی نمی‌تواند برای استفاده مداوم تا چندین روز دوام آورد و از این نظر معتقدم هیچ گوشی امروزه هوشمند نیست! چرا که اگر یک گوشی به اصطلاح هوشمند، هوشمندی هم داشته باشد، می‌بایست از هوش خود برای استفاده طولانی مدت استفاده کند (چقدر هوش!) در صورتی که بسیاری از پرچم داران نامدار کمپانی‌های گران‌قیمت پس از مدت کوتاهی استفاده مداوم کم آورده و رفیق نیمه راه خواهند شد!

     

     

    تبدیل دست به تلفن هوشمند

     

    محققان دانشگاه توکیو در تلاش برای ارائه فناوری هستند تا تلفن همراه را در کف دست کاربر قرار دهند.
    ماساتوشی ایشیکاوا و همکارانش از آزمایشگاه ایشیکاوا اوکو می گویند، با استفاده از یک دوربین خاص که تصویر پرسرعت را با دو آینه چرخان ترکیب می کند، شیوه‌ای برای ساخت صفحه نمایشگر یا صفحه کلید یک دستگاه بر روی کف دست یا هر سطح دیگری ارائه کرده اند؛ از این رو افراد می توانند از راه دور در خانه یا محل کار خود آن را اجرا کنند.

    ایشیکاوا گفت: این شیوه می تواند در هر دو میلی ثانیه حرکات را در یک جسم سه بعدی تشخیص دهد، به عبارت دیگر، تصویر پرسرعت به این برنامه امکان می دهد تا اجسام متحرک را ردیابی کند از این رو کاربر می تواند با تصویر تلفن در کف دستش راه برود بدون آنکه صفحه نمایش هیچ گونه تغییری کند.

    همچنین امواج اولتراسونیک توسط سیستم رایانه متساطع می شود از این رو کاربر حس فشار صفحه کلید را بر روی پوست خود دارد بدون آنکه اصلا چیزی در دست خود داشته باشد.

    به گفته ایشی کاوا این احساس معادل یک جسم سه گرمی یا ۰.۱ اونسی است.

    Google Translate بدون نیازی به اینترنت!

    شرکت گوگل پس از بروز رسانی Google Translate نیاز استفاده از اینترنت را در این اپلیکیشن حذف کرد و از این پس به صورت افلاین نیز می تواند نیاز کاربران خود را پاسخ دهد .

    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورد آی تی، شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که درست در زمانی که می بایست متنی را ترجمه کنید،امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشید و حتی با کمک دیکشنری نیز کاری از پیش نبرید،زیرا با وجود دیکشنری های آفلاین بازهم هستند کاربرانی که Google Translate که علاوه بر ترجمه لغات قابلیت ترجمه جملات را نیز داراست را ترجیح می دهند و اکنون خبری خوش داریم برای علاقمندان و کاربران این اپلیکیشن،با ما همراه باشید.

    گوگل آپدیت جدید اپلیکیشن Google Translate را منتشر کرده و در طی این بروزرسانی قابلیت ترجمه آفلاین را نیز به این اپلیکیشن پرطرفدار افزوده است.

    این قابلیت تنها برای ۵۰ زبان فعال است و خبر خوش اینجاست که زبان فارسی نیز جزء این ۵۰ زبان بوده و خوشبختانه این قابلیت برای کاربران فارسی زبان نیز در دسترس می باشد و اما نحوه فعالسازی این قابلیت :

    ۱- اپلیکیشن را به روز رسانی کرده و یا نسخه جدید را دانلود کنید

    ۲-در قسمت تنظیمات گزینه Offline Languages را انتخاب نمایید

    ۳- از لیست زبان های موجود گزینه Persian را انتخاب کنید

    پس از انجام این مراحل، کلیه DataBase زبان فارسی در سیستم شما ذخیره می شود که حجم اطلاعات مربوط به آن ۱۳۶ مگابایت است. این قابلیت هم اکنون برای اندروید ۲٫۳ و نسخه های جدیدتر در دسترس است ولی متاسفانه هنوز خبری در مورد نسخه مربوط به سیستم عامل iOS منتشر نشده است . 

    با تلفن‌ همراه نت موسیقی بنویسید

     

    محققان مؤسسه فناوری KTH ابزار جدیدی برای تلفن‌های همراه ساخته‌اند که امکان نوشتن ملودی همه موسیقی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند و شرایط به ‌اشتراک‌گذاری آن را هم به وجود می‌آورد.

    این ابزار جدید ScoreCleaner Notes نام دارد و پس از آنکه به ملودی شما گوش می‌دهد، به سرعت تمام نوت‌های مربوط به آن را برای شما می‌نویسد و سپس به شما امکان می‌دهد نوت‌های به دست آمده را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پست الکترونیکی با دیگران به اشتراک بگذارید.

    "سون امتل"( Sven Emtell) که با همکاری "سون آلبک"( Sven Ahlbäck) این ابزار را تولید کرده است، هم‌اکنون در دانشگاه موسیقی استکهلم تدریس می‌کند.

    امتل توضیح داد که کاربران برای استفاده از این ابزار نیاز ندارند که فن خواندن یا نوشتن نوت‌های موسیقی را بلد باشند. حتی این افراد بدون آگاهی از نحوه نواختن ساز می‌توانند این ابزار موبایلی را به کار برند.

    کاربران برای استفاده از ابزار مذکور تنها مجبور به پخش موسیقی هستند تا به صورت همزمان نوت‌های موسیقی روی نمایشگر تلفن ‌همراه آنها نمایان شود.

    آیا تلفن هوشمند بعدی سامسونگ بدنه فلزی خواهد بود؟

     

    به گونه ای که وبلاگ سم موبایل چند روز خبر داد برخی شنیده ها حاکی از آن است این موبایل ساز کره جنوبی به این نتیجه رسیده، پلاستیک دیگر نمی تواند کاملا خارق العاده باشد. به نظر می رسد که دلفریبی بدنه فلزی آیفون 5 و اچ تی سی وان که جوهره ای تمام آلومینیومی دارند، قرار است بر چهره آینده سامسونگ تغییرات جذابی را حک کند.

    نتایج آغازین این تغییر را هم می توان در شایعات پیرامون گلکسی نوت سوم سامسونگ مشاهده کرد که گفته می شود احتمالا با بدنه ای فلزی یا ماده ای دیگر ساخته شود و دوباره از پلی کربنات یا پلاستیک نخواهد بود. و البته هنگام عرضه گلکسی اس چهار هم شایعاتی در خصوص مدل های اولیه بدنه فلزی آن شنیده می شد که در مراحل اولیه پیش تولید حذف شده بودند. محدودیت زمانی و مشکلات تولید انبوه بدنه های فلزی، از دلایل حذف چنین بدنه ای و روی آوردن به همان بدنه پلاستیک مرسوم اعلام شده بود.

    طرفداران پلاستیک، امکانات عملی و استفاده های بیشمار پلاستیک در طراحی محصول را مطرح می کنند. اما شاید هنوز یک سوال بزرگتر بدون پاسخ باقی مانده است: دو سری اس و گلکسی نوت تا چه میزان موفق بوده اند، و آیا پلاستیک تبدیل به ماده ای برای تشخیص و شناسایی برند سامسونگ تبدیل شده است؟

    آیا مردم واقعا ماهیت پلاستیکی این سری محصول را پذیرفته اند، یا اینکه به دلیل امکانات خوب و صفحه نمایش بزرگ، این ایراد را هم تحمل می کنند؟ و اگر شایعات درست باشد و اپل به دنبال تولید نسخه ارزان تر آیفون با بدنه پلاستیکی باشد، داستان چگونه پیش خواهد رفت؟ آیا ظهور یک آیفون ارزان قیمت می تواند فشار بیشتری بر سامسونگ وارد کرده و آن را مجبور به ارتقاء مواد به کار رفته در بدنه و عرضه یک موبایل گران تر نماید؟

    اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، آیا دوباره وکیل های اپل سراغ قاضی لوسی کوه می روند و از سامسونگ برای کپی برداری شکایت خواهند کرد؟‌ خب، می دانید که برای سرگرمی هم که شده، احتمال این کار زیاد است. اکنون One توانسته با سوالات زجرآوری ذهن مسئولان دفتر مرکزی سامسونگ را به خود مشغول کند.

    آیا مردم هزینه اضافی چنین حرکتی را خواهند پرداخت؟ آیا تقاضای بازار چنین رویکردی را خواهد پذیرفت؟ همیشه گفته می شود که تک خال طراحی در اپل، همه چیز است. آیا سامسونگ هم تصمیم گرفته اینچنین عمل کند و پیاده سازی چنین اندیشه ای در اینجا هم امکان پذیر است؟

    پاسخ به سوالات این چنینی است که مشخص می کند آیا بالاخره لوگوی سامسونگ را بر پشت اسمارت فون فلزی خواهیم دید یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

    اعتراف می کنیم که کمی از این که اپل این فناوری را معرفی نکرده است کمی تعجب کرده

     

    یکی از رایج ترین مسائل مربوط به آیفون، ترک برداشتن صفحه نمایش است. با آنکه 100 مواقع تقصیر بر گردن کاربر است، ولی شاید فکر کنید که چیزی مثل سپر کرگدنی باید جزو ویژگی های پیش فرض آیفون می بود. این محافظ صفحه که توسط تیم Evolutive Labs طراحی شده است، راه حلی برای همه مشکلات رایج درباره ترک صفحه نمایش است.
    این سپر از چند لایه تشکیل شده است و با فناوری اولیوفوبیک نانومتری و بدون چسب ضدخش پوشیده شده است. حتی با تمام لایه های ضدضربه، این محافظ صفحه شفافیف فوق العاده ای دارد. تست های انجام شده در عکس های زیر نشان می دهند که سپر کرگدنی 5 بار بیشتر از گوریلا گلاس 2 محبوب، انرژی جذب می کند. این سپر با این نوع محافظتی که ارائه می دهد، فقط 3 برابر ضخیم تر از یک ورق کاغذ معمولی است.

    عرضه گجتهای تاشو، انقلاب بزرگ در صنایع الکترونیکی

    عرضه گجتهایی که می توان آنها را تا کرد و در جیب گذاشت می تواند انقلاب بزرگ بعدی در صنایع الکترونیکی باشد.

    سازندگانی چون شرکت سامسونگ با نمایش تلفن تاشو، تاکنون به ما تنها یک چشمه از دریای این فناروی را نشان داده اند.

    کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری که درنهایت به ساخت گجتهای غیرقابل شکستن می انجامد، به زودی در ساعتی که شرکت اپل عرضه می کند و یا تبلتهای بزرگتر ارائه خواهد شد.

    samsung-oled-flexible-1کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری به سرعت متداول می شود

    ورود پرسروصدای گجتهای پوشیدنی چون نمایشگرهای رایانه که به مچ دست بسته می شود و عینکهایی که روی صورت قرار می گیرند تنها یک گام در راستای صفحات بزرگتر انقلابی است که از قابلیت لوله شدن و تاشدن برخوردارند.

    دستگاه های آینده با گجتهای سنگین، شکننده و ثابت امروز بسیار متفاوت خواهند بود و از صفحاتی برخوردار هستند که می توان آنها را به سطحهای غیر هموار چسباند، لوله کرد و حتی کشید تا بزرگتر به نظر برسند. اما تا رسیدن به این مرحله هنوز راه زیادی باقی مانده است.

    جاناتان ملنیک تحلیلگر فناوری صفحات نمایش از شرکت لوکس ریسرچ اظهار داشت که عرضه این فناوری به بهشت طراحان تبدیل می شود.

    تاکنون نمونه های اولیه متعددی از این فناوری ساخته و عرضه شده است.

    2012_07_25_WillowGlassصفحات جدید را می توان به باریکی یک ورق کاغذ ساخت که به قدری انعطاف پذیر است که می توان دور یک دستگاه یا ساختار پیچد

    i-watch-660طرحی که تصور می شود شبیه ساعت اپل باشد و برپایه شیشه کورنینگ ویلو ساخته می شود

    شرکت سامسونگ الکتریک از کره جنوبی امسال یک صفحه نمایش را به نمایش گذاشت که از یک طرف کش می آید، اما هنوز هم موانع در این راه باقی هستند. غلبه به مسائل تکنیکی، درک چگونگی تولید انبوه این محصولات با قیمت پایین و دستگاه های متقاعد کننده ای که برای کاربران جذاب باشد از جمله موانع و مشکلات این عرصه است.

    فناوری صفحات نمایش هنوز تحت تسلط صفحات کریستال مایع (LCD) است که نیازمند یک نور پس زمینه است که بین دو ورق شیشه قرار گرفته و در وزن دستگاه از لپ تاپ تا تبلت نقش به سزایی دارد.

    کوین موریشایج مهندس سابق در شرکت سیکو، هیولت پکارد و پلم اظهار داشت: قسمت اعظم وزن یک تبلت در ساختار شیشه ای صفحه نمایش است و ساختار پشتیبان اطراف آن برای ممانعت از شکستن است.

    درحال حاضر تسلط ال سی دی ها توسط دیود گسیل نور اورگانیک (OLED) مورد تحقیق قرار گرفته اند، چرا که آنها نیاز به نور پس زمینه ندارند، روشن تر هستند، زاویه نمایش وسیعتری داشته، تضاد رنگی خوبی دارند و می توان آنها را با لایه های معدودی ساخت.

    Samsung-bendy-phones_jpg_350x250_crop_q85طرح پوست سامسونگ برای ساخت تلفن همراه خم شو

    samsung_flexible_amoled_concept_1طرح سامسونگ نشان دهنده صفحه قابل لوله شدن در ابعاد یک تبلت

    درحالی که او ال ایی دی و پلاستیک می تواند فناوریهای مناسبی در این عرصه باشد، اما آنها در کنار هم می توانند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشند به طور مثال آنها به پوششهای محافظی نیاز دارند که بتواند لایه ها را از نفوذ اکسیژن و رطوبت در امان نگاه دارد.

    این درحالی است که ساخت و عرضه این صفحات جدید تضمین کننده موفقیت در فروش نیست، برای مثال شرکت سونی در سال ۲۰۰۷ او ال ایی دی هایی با قابلیت انعطاف پذیری تولید کرد اما شش سال پس از آن این صفحات هیچ چیز جدیدی برای عرضه ندارند. 

    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید