تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 9
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 58
  • ورودی امروز گوگل : 5
  • ورودی گوگل دیروز : 6
  • آي پي امروز : 18
  • آي پي ديروز : 19
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 1003
  • بازدید سال : 3581
  • بازدید کلی : 41206
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.138.85.238
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    آیا تلفن هوشمند بعدی سامسونگ بدنه فلزی خواهد بود؟

     

    به گونه ای که وبلاگ سم موبایل چند روز خبر داد برخی شنیده ها حاکی از آن است این موبایل ساز کره جنوبی به این نتیجه رسیده، پلاستیک دیگر نمی تواند کاملا خارق العاده باشد. به نظر می رسد که دلفریبی بدنه فلزی آیفون 5 و اچ تی سی وان که جوهره ای تمام آلومینیومی دارند، قرار است بر چهره آینده سامسونگ تغییرات جذابی را حک کند.

    نتایج آغازین این تغییر را هم می توان در شایعات پیرامون گلکسی نوت سوم سامسونگ مشاهده کرد که گفته می شود احتمالا با بدنه ای فلزی یا ماده ای دیگر ساخته شود و دوباره از پلی کربنات یا پلاستیک نخواهد بود. و البته هنگام عرضه گلکسی اس چهار هم شایعاتی در خصوص مدل های اولیه بدنه فلزی آن شنیده می شد که در مراحل اولیه پیش تولید حذف شده بودند. محدودیت زمانی و مشکلات تولید انبوه بدنه های فلزی، از دلایل حذف چنین بدنه ای و روی آوردن به همان بدنه پلاستیک مرسوم اعلام شده بود.

    طرفداران پلاستیک، امکانات عملی و استفاده های بیشمار پلاستیک در طراحی محصول را مطرح می کنند. اما شاید هنوز یک سوال بزرگتر بدون پاسخ باقی مانده است: دو سری اس و گلکسی نوت تا چه میزان موفق بوده اند، و آیا پلاستیک تبدیل به ماده ای برای تشخیص و شناسایی برند سامسونگ تبدیل شده است؟

    آیا مردم واقعا ماهیت پلاستیکی این سری محصول را پذیرفته اند، یا اینکه به دلیل امکانات خوب و صفحه نمایش بزرگ، این ایراد را هم تحمل می کنند؟ و اگر شایعات درست باشد و اپل به دنبال تولید نسخه ارزان تر آیفون با بدنه پلاستیکی باشد، داستان چگونه پیش خواهد رفت؟ آیا ظهور یک آیفون ارزان قیمت می تواند فشار بیشتری بر سامسونگ وارد کرده و آن را مجبور به ارتقاء مواد به کار رفته در بدنه و عرضه یک موبایل گران تر نماید؟

    اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، آیا دوباره وکیل های اپل سراغ قاضی لوسی کوه می روند و از سامسونگ برای کپی برداری شکایت خواهند کرد؟‌ خب، می دانید که برای سرگرمی هم که شده، احتمال این کار زیاد است. اکنون One توانسته با سوالات زجرآوری ذهن مسئولان دفتر مرکزی سامسونگ را به خود مشغول کند.

    آیا مردم هزینه اضافی چنین حرکتی را خواهند پرداخت؟ آیا تقاضای بازار چنین رویکردی را خواهد پذیرفت؟ همیشه گفته می شود که تک خال طراحی در اپل، همه چیز است. آیا سامسونگ هم تصمیم گرفته اینچنین عمل کند و پیاده سازی چنین اندیشه ای در اینجا هم امکان پذیر است؟

    پاسخ به سوالات این چنینی است که مشخص می کند آیا بالاخره لوگوی سامسونگ را بر پشت اسمارت فون فلزی خواهیم دید یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

    اعتراف می کنیم که کمی از این که اپل این فناوری را معرفی نکرده است کمی تعجب کرده

     

    یکی از رایج ترین مسائل مربوط به آیفون، ترک برداشتن صفحه نمایش است. با آنکه 100 مواقع تقصیر بر گردن کاربر است، ولی شاید فکر کنید که چیزی مثل سپر کرگدنی باید جزو ویژگی های پیش فرض آیفون می بود. این محافظ صفحه که توسط تیم Evolutive Labs طراحی شده است، راه حلی برای همه مشکلات رایج درباره ترک صفحه نمایش است.
    این سپر از چند لایه تشکیل شده است و با فناوری اولیوفوبیک نانومتری و بدون چسب ضدخش پوشیده شده است. حتی با تمام لایه های ضدضربه، این محافظ صفحه شفافیف فوق العاده ای دارد. تست های انجام شده در عکس های زیر نشان می دهند که سپر کرگدنی 5 بار بیشتر از گوریلا گلاس 2 محبوب، انرژی جذب می کند. این سپر با این نوع محافظتی که ارائه می دهد، فقط 3 برابر ضخیم تر از یک ورق کاغذ معمولی است.

    عرضه گجتهای تاشو، انقلاب بزرگ در صنایع الکترونیکی

    عرضه گجتهایی که می توان آنها را تا کرد و در جیب گذاشت می تواند انقلاب بزرگ بعدی در صنایع الکترونیکی باشد.

    سازندگانی چون شرکت سامسونگ با نمایش تلفن تاشو، تاکنون به ما تنها یک چشمه از دریای این فناروی را نشان داده اند.

    کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری که درنهایت به ساخت گجتهای غیرقابل شکستن می انجامد، به زودی در ساعتی که شرکت اپل عرضه می کند و یا تبلتهای بزرگتر ارائه خواهد شد.

    samsung-oled-flexible-1کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری به سرعت متداول می شود

    ورود پرسروصدای گجتهای پوشیدنی چون نمایشگرهای رایانه که به مچ دست بسته می شود و عینکهایی که روی صورت قرار می گیرند تنها یک گام در راستای صفحات بزرگتر انقلابی است که از قابلیت لوله شدن و تاشدن برخوردارند.

    دستگاه های آینده با گجتهای سنگین، شکننده و ثابت امروز بسیار متفاوت خواهند بود و از صفحاتی برخوردار هستند که می توان آنها را به سطحهای غیر هموار چسباند، لوله کرد و حتی کشید تا بزرگتر به نظر برسند. اما تا رسیدن به این مرحله هنوز راه زیادی باقی مانده است.

    جاناتان ملنیک تحلیلگر فناوری صفحات نمایش از شرکت لوکس ریسرچ اظهار داشت که عرضه این فناوری به بهشت طراحان تبدیل می شود.

    تاکنون نمونه های اولیه متعددی از این فناوری ساخته و عرضه شده است.

    2012_07_25_WillowGlassصفحات جدید را می توان به باریکی یک ورق کاغذ ساخت که به قدری انعطاف پذیر است که می توان دور یک دستگاه یا ساختار پیچد

    i-watch-660طرحی که تصور می شود شبیه ساعت اپل باشد و برپایه شیشه کورنینگ ویلو ساخته می شود

    شرکت سامسونگ الکتریک از کره جنوبی امسال یک صفحه نمایش را به نمایش گذاشت که از یک طرف کش می آید، اما هنوز هم موانع در این راه باقی هستند. غلبه به مسائل تکنیکی، درک چگونگی تولید انبوه این محصولات با قیمت پایین و دستگاه های متقاعد کننده ای که برای کاربران جذاب باشد از جمله موانع و مشکلات این عرصه است.

    فناوری صفحات نمایش هنوز تحت تسلط صفحات کریستال مایع (LCD) است که نیازمند یک نور پس زمینه است که بین دو ورق شیشه قرار گرفته و در وزن دستگاه از لپ تاپ تا تبلت نقش به سزایی دارد.

    کوین موریشایج مهندس سابق در شرکت سیکو، هیولت پکارد و پلم اظهار داشت: قسمت اعظم وزن یک تبلت در ساختار شیشه ای صفحه نمایش است و ساختار پشتیبان اطراف آن برای ممانعت از شکستن است.

    درحال حاضر تسلط ال سی دی ها توسط دیود گسیل نور اورگانیک (OLED) مورد تحقیق قرار گرفته اند، چرا که آنها نیاز به نور پس زمینه ندارند، روشن تر هستند، زاویه نمایش وسیعتری داشته، تضاد رنگی خوبی دارند و می توان آنها را با لایه های معدودی ساخت.

    Samsung-bendy-phones_jpg_350x250_crop_q85طرح پوست سامسونگ برای ساخت تلفن همراه خم شو

    samsung_flexible_amoled_concept_1طرح سامسونگ نشان دهنده صفحه قابل لوله شدن در ابعاد یک تبلت

    درحالی که او ال ایی دی و پلاستیک می تواند فناوریهای مناسبی در این عرصه باشد، اما آنها در کنار هم می توانند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشند به طور مثال آنها به پوششهای محافظی نیاز دارند که بتواند لایه ها را از نفوذ اکسیژن و رطوبت در امان نگاه دارد.

    این درحالی است که ساخت و عرضه این صفحات جدید تضمین کننده موفقیت در فروش نیست، برای مثال شرکت سونی در سال ۲۰۰۷ او ال ایی دی هایی با قابلیت انعطاف پذیری تولید کرد اما شش سال پس از آن این صفحات هیچ چیز جدیدی برای عرضه ندارند. 

    آیا می دانید در ابتدا سیستم عامل آندروید برای چه دستگاهی ساخته شده بود؟

    اندی روبین که چندی پیش از سمت مدیر آندروید در کمپانی گوگل کنار گذاشته شد، اعلام کرد در ابتدا این سیست عامل نه برای گوشی های هوشمند، بلکه برای دوربین ساخته شده بود.
    به گفته وی که با پی سی ورلد مصاحبه کرده، آندروید مخصوص دوربینهای دیجیتالی ساخته شد و بعدا روی سایر دستگاههای دیجیتال مانند گوشی هوشمندو تبلت سوار شد.
    اندی روبین که در کنفرانس اقتصادی در توکیو شرکت کرده بود افزود گوگل آندروید را در سال 2005 خرید و در همان زمان نقشه ریخته بود تا یک پلتفورم ویژه طراحی شود تا عکسهای دوربین از طریق محیط کلود، به سرور مورد نظر منتقل گردد.
    بعد از اینکه متوجه شد که بازار دوربین های دیجیتال خیلی هم وسیع نیسد و بازار اشباع شده، گوگل تصمیم گرفت تا سیستم عامل مذکور را وارد تلفن های موبایل کند و این چنین بود که از دوربین به سوی موبایل و گوشی های هوشمندو بعد تبلت مهاجرت کرد.
    در این میان گوگل، هزینه زیادی برای نقل و انتقال انجام نداد، چرا که همان پلتفورم و همان ترکیبات نرم افزاری عینا و به سادگی از دوربین به موبایل منتقل گردید.
    سامسونگ گلکسی کمرا یا همان دوربین دیجیتال سامسونگ نمونه بارزی از این موضوع نهفته در دل اندی روبین است که سالها آنرا نگه داشته و به کسی نگفته بود، چرا که تا ماه قبل مدیر آندروید در گوگل بود! 

    شاهکاري ديگر از ASUS

    شرکت ايسوس در نمايشگاه موبایل بارسلونا(MWC) امسال محصول جديد خود را با نام Padfone Infinity معرفي کرد.

    این محصول در اصل يک تلفن هوشمند LTE با طراحي سيلک متاليک و يک صفحه نمایش ۵ اينچي Full HD است که با نصب روي Station به يک تبلت ۱۰.۱ اينچي تبديل مي‌شود.

    بر‌اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ايسوس اين دستگاه جديد مجهز به سيستم عامل اندرويد نسخه ۴.۲ است که اين موضوع با وجود پردازنده چهار هسته‌اي ۱.۷ گيگاهرتزي قدرتمند Qualcomm Snapdragon ۶۰۰ با فرکانس کاري، علاوه بر افزايش کارايي اين دستگاه باعث افزايش عمر باتري تا ۱۹ ساعت در حالت ۳G مي‌شود.

    صفحه‌نمايش ۵ اينچي اين محصول قابليت پشتيباني از دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پيکسل را دارد و ميزان تراکم پيکسلي آن طبق اطلاعات ۴۴۱ پيکسل در اينچ است که اين موضوع باعث مي‌شود تصاوير و متون با بالاترين کيفيت ممکن نمايش داده شوند.
    علاوه بر اين وجود ۶۴ گيگابايت حافظه براي ذخيره‌سازي اطلاعات ضروري ، اين امکان را به کاربر مي‌دهد تا تصاوير، ويديو‌ها و موسيقي‌هاي دلخواه خود را هرجا با خود به همراه داشته باشد.

    اما اين تمام ماجرا نيست پشتيباني از سيستم مخابراتي LTE با سرعت ۱۰۰ مگابيت در ثانيه و DC-HSPA+ با سرعت ۴۲ مگابيت در ثانيه امکان جست و جوي سريع و بدون وقفه را در اينترنت به شما مي‌دهد.

    ايسوس براي تکميل امکانات اين محصول تازه وارد از يک دوربين ۱۳ مگاپيکسلي با قابليت عکاسي بلادرنگ و بدون مشکل تاخير سرعت شاتر استفاده کرده است.

    با وجود سنسور به نسبت بزرگ تعبيه شده در اين دستگاه مي‌توان در نور کم هم براحتي عکاسي کرد.
    علاوه بر اين امکان فيلمبرداري در کيفيت Full HD با استفاده از Padfone Infinity وجود دارد که در اين حالت مي‌توان تصاوير ويديوي ضبط شده را با استفاده از Micro USB موجود روي دستگاه به تلويزيون انتقال داد. 

    تبلت جدید HTC مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز

    گویا شرکت HTC در حال تولید یک تبلت جدید است که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز خواهد بود.
    براساس گزارش DisplaySearch این شرکت تصمیم دارد تبلت جدیدش را در اواخر سال ۲۰۱۳ رسما وارد بازار خواهد کرد. هرچند در این گزارش مشخص نشده که این تبلت براساس معماری ARM و ویندوز RT طراحی شده یا ویندوز ۸ و معماری x86، اما در گزارش آمده که تبلت جدید HTC از یک نمایشگر۱۰/۱ اینچی با وضوح تصویر مناسب بهره می‌برد.

    براساس این گزارش تبلت جدید HTC تصاویر را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۲۱۸ پیکسل در اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. شرکت HTC اولین بار در ماه فوریه ۲۰۱۱ با معرفی تبلت ۷ اینچیHTC Flyer وارد بازار تبلت‌ها شد. این تبلت ۷ اینچی مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید بود و از یک قلم دیجیتال برای یادداشت برداری و طراحی هم بهره می‌برد. این شرکت ۷ ماه بعد تبلت HTC Jetstream را با صفحه نمایش۱۰/۱ اینچی و قابلیت پشتیبانی از ۴G LTE وارد بازار کرد.


    تبلت آندرویدی Jetstream هم از قلم دیجیتال Scribe پشتیبانی می‌کرد. وجه تمایز تبلت‌های HTC در پشتیبانی آنها از قلم دیجیتال بود که در آن زمان کمتر تبلتی از آن بهره می‌برد، اما با این حال این شرکت هیچ وقت نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در بازار تبلت موفق شود.

    HTC در سال میلادی گذشته اولین تبلت ویندوزی خود را معرفی کرد، اما مایکروسافت اعلام کرده بود که به دنبال شرکت‌های سخت‌افزاری قوی‌تر است.


    در آن زمان HTC سهم بسیار کمی از بازار تبلت‌ها داشت و محبوبیت محصولات این شرکت در بازار موبایل‌های هوشمند هم رو به کاهش بود. با این همه اما هنوز هیچ کدام از دو شرکت مایکروسافت و HTC اطلاعاتی درباره این تبلت جدید را اعلام و منتشر نکرده‌اند. 

    راه جدید برای ارتباط با دوستان تان با Wechat

    راه جدید برای ارتباط با دوستان تان با Wechat

     

    برای دوستان و اقوام تان عکس و فایل بفرستید! با آنها تماس ویدئوی و صوتی رایگان برقرار کنید. به دنبال ابزاری برای ارسال پیام های خود به دوستان تان هستید…

    می خواهید با دوستان خود در ارتباط باشید؟ آن هم همیشه و به صورت رایگان!

    برای دوستان و اقوام تان عکس و فایل بفرستید! با آنها تماس ویدئوی و صوتی رایگان برقرار کنید.
    به دنبال ابزاری برای ارسال پیام های خود به دوستان تان هستید…

    ” یک راه جدید برای ارتباط ”

    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایده بکر، وی چت Wechat.com یک ابزار پیام رسان با تمام ویژگی ها و امکانات مختلف است که کاربران با آن می توانند با دوستان شان ارتباط رایگان برقرار کنند.

    در اصل وی چت یک شبکه اجتماعی کاملا خصوصی است که با توجه به سرویس هایی که در آن گنجانده شده است می توان به راحتی و از طرق مختلف با دوستان و اقوام تان در ارتباط باشید آن هم به صورت رایگان (بر روی بستر اینترنت)

    wechat-app

    سرویس های پیام رسان مختلفی همچون واتز اپ ، وکسر ، آی ام او و یا لاین وجود دارند که هر یک از آنها به خاطر یک ویژگی مطرح و مورد استفاده قرار می گیرند اما وی چت ابزاری است که با آن می توانید همه سرویس های مبتنی بر چت را داشته باشید آن هم در یک شبکه اجتماعی.

    یک پروفایل از خود بسازید و دوستان خود را به پیام رسان وی چت دعوت کنید تا در آنجا با آنها در ارتباط باشید:
    پیام های صوتی و تصویری و نوشتاری بفرستید.
    به صورت رو در رو تماس تصویری و صوتی برقرار کنید.
    عکس و فیلم برای هم ارسال کنید.
    به صورت انفرادی و یا گروهی چت کنید.
    در مورد عکس ها و نوشته های دوستان تان کامنت بنویسید و لایک کنید.

    اگر می خواهید از سرویس های واتزاپ و وایبر و لاین و … در یک اپلیکیشن استفاده کنید پیام رسان وی چت را امتحان کنید.

    وب سایت وی چت : www.wechat.com

    چرا برخی از اپلیکیشن ها با تاخیر برای اندروید عرضه می شوند؟

    این اتفاق نشان می دهد که عرضه اپلیکیشن تنها به تعداد کاربران بستگی ندارد و عوامل دیگری نیز باید در تصمیم توسعه دهندگان، دخیل باشد. چندی پیش گروه Flurry، به عنوان محقق و تحلیلگر در زمینه اپلیکیشن تلفن های همراه، گزارشی را منتشر کرد که در آن به دلایل این موضوع پرداخت. بیایید تا نگاهی به این دلایل بیندازیم.

    اگر یک برنامه نویس مستقل بخواهد، زندگی راحتی را از این حرفه برای خود رقم بزند، باید هر روز، ۵۰ نسخه از اپلیکیشن خود در هر ساعت، با قیمت ۱ دلار به فروش برساند. در این بین اما گسترش بی وقفه دستگاه ها و هزینه بالای ارائه نسخه های متفاوت، برای توسعه دهندگان هزینه بردار است و شرایط را دشوار می کند.

    تعداد بالای دستگاه های اندرویدی، یکی از کابوس های برنامه نویسان به شمار می رود. طبق گفته Flurry ، اگر برنامه نویسی بخواهد ۹۰ درصد دستگاه ها را تحت پوشش اپلیکیشن خود قرار دهد، باید برای ۳۳۱ دستگاه متفاوت، کد نویسی کند.

    به نظرتان پوشش ۹۰ درصدی خیلی بلند پروازانه می آید؟ باشد، اگر بخواهیم پوشش را به ۵۰ درصد دستگاه ها کاهش دهیم، توسعه دهنده همچنان مجبور است تا ۱۸ مدل مختلف از دستگاه ها را در برنامه نویسی خود لحاظ نماید. اما مدل دستگاه ها تنها دغدغه موجود نیستند، بلکه هر نسخه متفاوت سیستم عامل نیز برخی تغییرات در کد نویسی را می طلبد.

    با توجه به موارد گفته شده، خیلی ساده می توان نتیجه گرفت که آیفون همواره گزینه محبوب تری برای توسعه دهندگان بوده است. تعداد مدل های آیفون به مراتب کمتر از دستگاه های اندرویدی است و نسخه های فعال iOS نیز در مقایسه با اندروید محدود تر هستند.

    اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود، بلکه Flurry به یک عامل جالب دیگر نیز اشاره می کند. کاربران iOS بیشتر از اپلیکیشن های خود استفاده می کنند.

    در واقع ‏‫تعداد کاربران دستگاه های برخوردار از پلتفرم iOS که فعالانه از اپلیکیشن ها استفاده می کنند، 14 برابر تعداد کاربران فعال در دستگاه های برخوردار از سایر پلتفرم ها است. به عبارت دیگر با مقیاس میزان مصرف، هر کاربر آیفون به میزان ۱۴ کاربر اندروید ارزش دارد.

    گروه Flurry حتی برای اطمینان از صحت این نتیجه، بازه مقایسه خود را تنگ تر کرد و تنها کاربران سامسونگ، که دارای محبوبترین تلفن های اندرویدی است، را با کسانی که از آیفون استفاده می کنند مقایسه کرد؛ اما باز هم در این مقایسه ارزش هر کاربر آی او اس از نظر استفاده از اپلیکیشن ها برابر با ۷ دارنده موبایل های سامسونگ تخمین زده شد.

    بی شک تولید کنندگان برای رقابت با یکدیگر، سالانه مدل های جدید و متنوعی را روانه بازار می کنند. همانطور که طی دو سال گذشته خانواده ای جدید به نام فبلت ها معرفی شدند، به احتمال زیاد در ادامه نیز شاهد روندی مشابه خواهیم بود؛ این یعنی تنوع گجت ها و تعدد نسخه های سیستم عامل موجود در دست کاربران.

    در نهایت گروه Flurry اینگونه نتیجه گیری می کند که دوران ساخت اپلیکیشن توسط توسعه دهندگان مستقل رو به پایان است و آینده این صنعت توسط شرکت های بزرگ طراحی و توسعه رقم خواهد خورد. شرکت هایی که با استفاده از نیروی انسانی متعدد خود می توانند، جوابگوی نیاز کاربران و تلفن های متعددشان باشند. 

    رونمایی از تلفن همراه تاشوی نشکن

     

    شرکت الکترونیک کره‌ای «سامسونگ» نمونه نمایشی از این دستگاه را طی سخنرانی در نمایشگاه لاوس‌وگاس ارائه کرده است.
    انتظار می‌رود که نمایشگرها راه خود را در دستگاه‌های دستی سامسونگ نیز پیدا کنند؛ اگرچه به گفته این شرکت، دستگاه‌های به نمایش درآمده از نرم‌افزار تلفن مایکروسافت برخوردارند و تنها نمونه پیش‌ساخت هستند.
    نمونه آزمایشی به نمایش درآمده از یک محفظه سخت به اندازه قوطی کبریت با یک نمایشگر رنگی منعطف به نازکی کاغد در انتهای آن برخوردار است.
    اگرچه این نمایشگر بنظر نمی‌رسد که به حد کافی برای تا شدن از وسط منعطف باشد؛ اما می‌توان آن را به شکل لوله خم کرد.
    سامسونگ همچنین یک ویدئو از یک مفهوم آینده را به نمایش درآورد که در آن یک دستگاه به اندازه تلفن که مانند کتاب باز می‌شود، به نمایش یک نمایشگر به اندازه تبلت در درون آن می‌پردازد.
    این نمایشگر از او‌ال‌ای‌دی (OLEDs) برخوردار است. تنها یک لایه نازک از این مواد شیمیایی برای تولید یک نمایشگر رنگی درخشان کافی است.
    این فناوری در بسیاری از محصولات سامسونگ اگرچه در صفحات نمایشگر، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برای این تلفن منعطف، این شرکت از مواد شیمیایی بر روی پلاستیک نازک بجای شیشه خبر داد.
    آزمایشگاه برکلی در یک برنامه کاربردی‌تر، یک تلفن با یک نمایشگر را معرفی کرده که محکم بوده اما در اطراف لبه‌های دستگاه خم می‌شود. از این رو این تلفن می‌تواند پیامک‌های ورودی را حتی با وجود پوشش بر روی گوشی نمایش دهد.
    با این حال مواد شیمیایی او‌ای‌دی‌ای در برابر اکسیژن بسیار حساس بوده از این باید بطور ککاملا از هوا تخلیه شود.
    تولید عمده نمایشگرهای منعطف محفوظ از هوا مدت زیادی است که مهندسان را درگیر خود نگه داشته است. نمایشگرهای سامسونگ هنوز به اندازه کافی منعطف نبوده که تا شوند بلکه تنها کمی خم می‌شوند. شرکت سامسونگ نیز از اعلام زمان ورد این گوشی به بازار خودداری کرده است.

    عصبانیت خود را سر این موبایل خالی کنید

    پس از آنکه شرکت های طراحی و تولید گوشی های تلفن همراه دیگر مثل سابق، قالب های جدید و مورد استقبالی را برای ساخت گوشی پیدا نکردند به سراغ افزودن تکنولوژی و کاربری هایی رفتند که در عموم مردم وجود دارد و کاربران علاقه دارند آن امکانات خاص را روی گوشی خود داشته باشند.

    در جدیدترین نوع از این ابتکارات، شرکت ژاپنی ان.تی.تی گوشی موبایلی را با امکانی خاص به بازار عرضه داشته است که این گوشی دارای صفحه‌ نمایشی 5 اینچ است.
    عصبانیت خود را سر این موبایل خالی کنید

    این موبایل خاص مجهز به فناوری ویژه ای است. به این معنی که در دو طرف گوشی سنسورهایی تعبیه شده و چنانچه کاربر گوشی را بفشارد، روی صفحه‌ نمایش موبایل خود می ‌تواند میزان فشاری را که به هر طرف گوشی وارد می ‌کند، ببیند.

    این محصول با تلفیقی از نرم ‌افزار و سخت‌ افزار شکل گرفته و کاربر می‌ تواند عصبانیت خود را با فشردن گوشی موبایل، بدون این که آسیبی به آن وارد شود، خالی کند. از سوی دیگر این شرکت ژاپنی تدبیری را به کار گرفته است که کاربران می توانند با تغییر میزان فشار به گوشی، عملکردهای متفاوتی را تعریف کنند تا گوشی به اجرا بگذارد. 

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید