تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 11
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 58
  • بازدید دیروز : 58
  • ورودی امروز گوگل : 6
  • ورودی گوگل دیروز : 6
  • آي پي امروز : 19
  • آي پي ديروز : 19
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 1007
  • بازدید سال : 3585
  • بازدید کلی : 41210
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.141.42.84
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    افزودن قابلیت های جدید مدیریتی به گوگل كروم توسط گوگل

     

    شركت گوگل، كنترل های مدیریتی و ادمین را تقویت كرده است تا كاركنان فناوری اطلاعات، كنترل بهتری بر روی مرورگر كروم كاربران داشته باشند.

    این شركت قابلیتی برای بخش‌های فناوری اطلاعات اضافه كرده است تا بتوانند پیكربندی محیط كاری را بر روی مرورگر كروم نصب شده بر روی رایانه‌های خانگی كارمندان اعمال نمایند.
    به این ترتیب، كاربرانی كه بر روی رایانه‌های خانگی كار می‌كنند می‌توانند به برنامه‌های Web كاری خود دسترسی داشته باشند.

    Cyrus Mistry، مدیر ارشد محصولات در وبلاگی نوشت: با مدیریت مبتنی بر وب، ادمین‌های فناوری اطلاعات می‌توانند بیش از ۱۰۰ خط مشی و تنظیمات گوگل را برای كارمندان خود از طریق پنل ادمین گوگل به دلخواه تنطیم نمایند.

    گوگل هم چنین یك فرمت جدید كروم را با نام Legacy Browser Support معرفی نمود كه ادمین‌های فناوری اطلاعات مرورگر را پیكربندی می‌نمایند به طوری كه برای سایت‌های خاص و برنامه‌های Web كه با مرورگر قدیمی بهتر كار می‌كنند، می‌تواند یك مرورگر قدیمی را راه‌اندازی نماید.

    جی‌میل مختل شد

    شرکت گوگل اعلام کرد که روز چهارشنبه برخی از خدماتش همچون جی‌میل و گوگل درایو برای مدتی دچار اختلال شد.

    گوگل عنوان کرده است که شش برنامه از ۱۳ برنامه محبوبش برای مدت کوتاهی با اختلال مواجه شده و این اختلالات جزئی بوده و کاربران کمی را تحت تاثیر قرار داده است.

    بر این اساس در پی اختلال در سرویس جی میل تنها ۰.۰۰۷ درصد از کاربران گوگل تحت تاثیر قرار گرفته‌ و این کاربران قادر به دسترسی به حساب‌های کاربری خود نبودند.

    به گزارش خبرگزاری رویترز، گوگل گفته است که در حال بررسی مشکل است اما دلیل آن را هنوز نمی‌داند.

    گوگل همچنین نگفته است که چه تعداد از کاربرانش از این اختلال متاثر شده‌اند. 

    ترسناک‌ترین موتور جستجوی جهان چیست؟

     

    این موتور جستجو اطلاعات مربوط به ۵۰۰ میلیون تجهیزات متصل به اینترنت و خدمات اینترنتی را به صورت ماهانه جستجو می‌کند. اینکه چه موضوعاتی را می‌توان با یک جستجوی ساده در Shodan یافت بسیار خیره‌کننده است، تعداد زیادی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های امنیتی، ابزارهای خودکارسازی منازل مسکونی و سیستم‌های حرارتی که به اینترنت وصل هستند توسط این موتور جستجو قابل دسترسی است.

    این موتور جستجو می‌تواند سیستم کنترل یک پارک آبی، پمپ بنزین، سیستم خنک کننده یک هتل و یک کوره زباله‌سوزی ر ا بیابد. محققان امنیت سایبری حتی با استفاده از این موتور توانسته‌اند سیستم‌های فرمان و کنترل نیروگاه‌های اتمی و شتابگرهای ذره‌ای را نیز بیابند.

    آنچه درباره توانایی‌های جستجوی Shodan قابل توجه است،‌ و آنچه موجب ترسناک‌شدن این موتور می‌شود، این است که تعداد کمی از این سیستم‌های یافته شده از امنیت کافی برخوردارند. جستجوی ساده یک رمز عبور از پیش تعیین شده کارخانه‌ای می‌تواند تعداد بیشماری از چاپگرها، سرورها، و تجهیزات سیستم‌های کنترلی که از نام ادمین به عنوان نام کاربری و رمز ۱۲۳۴ به عنوان رمز عبور استفاده می‌کنند را در اختیار کاربران قرار دهد.

    تاکنون متخصصان امنیت سایبری زیادی از این موتور جستجو برای نمایش دادن نقاط ضعف در اینترنت استفاده کرده‌اند.برای مثال سال گذشته دن تنتلر در کنفرانس Defcon با استفاده از این موتور جستجو توانست یک کارواش را خاموش و روشن کند و یخ یک زمین هاکی در دانمارک را با تنها یک کلیک، ذوب کند. وی همچنین نشان داد سیستم کنترل ترافیک یک شهر کاملا بر روی اینترنت قرار داشته و به راحتی می شد آن را مختل کرد. همچنین وی توانست به نیروگاه هیدروالکتریکی در فرانسه دسترسی پیدا کند که از دو توربین با قدرت تولیدی کلی ۶ مگاوات برخوردار بودند.

    هریک از این موارد درصورتی که توسط فردی تبه‌کار مختل شوند، فاجعه به بار خواهد آمد! این درحالی است که بسیاری از این تجهیزات اصلا نیازی به اتصال به اینترنت ندارند و تنها به صرف اینکه بتوان آنها را از راه دور کنترل کرد،‌شرکت‌ها دسترسی به آنها را برای کل جهان امکان پذیر می‌سازند.

    با این‌همه نکته مثبت موتور جستجوی Shodan این است که این موتور جستجو کاربرد منفی ندارد. بدون داشتن حساب کاربری تنها می‌توان ۱۰ نتیجه جستجو را بر روی آن مشاهده کرد و با داشتن حساب کاربری تعداد نتایج جستجو به ۵۰ افزایش پیدا خواهد کرد. اگر کاربری بخواهد به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کند باید دلیل این نیاز خود را برای موتور توضیح داده و مبلغی نیز پرداخت کند.

    جیمیل خود را ضد هک کنید

     

    فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود.

    codinghorrorبنابراین باید درباره امنیت حساب ایمیل خود نیز همان طور وسواس و دقت به خرج دهید که درباره امنیت حساب بانکی خود مراقب هستید. این دو مورد در دنیای امروز، واقعاً به هم نزدیک و شبیه هستند. اگر از جیمیل استفاده می کنید خبر خوب این است که می توانید آن را تقریباً ضد هک کنید.

    با ارائه شماره تلفن همراه خود و فعال کردن گزینه تایید دو مرحله ای حساب کاربری (two factor authentication) در جیمیل می توانید ایمیل خود را از آسیب پذیری دور کنید. بنابراین همین امروز کار را شروع کنید. نه فردا، نه هفته آینده، همین امروزِ امروز و در ادامه مطلب.

    ورود به بخش تنظیمات حساب گوگل

    Google-Account-Settings-negahbaan-1

    وقتی در حساب خود لاگین کردید، منوی کوچک مشخصات که در بالا-سمت راست اکثر صفحات تحت پوشش گوگل هست را با کلیک کردن روی عکس حساب کاربری خود باز کنید. سپس روی Account کلیک کنید تا تنظیمات حساب کاربری نمایان شوند. بعد وارد بخش Security شوید.

    Google-Account-Settings-negahbaan-2 در این صفحه روی گزینه Settings که در مقابل نوشته ۲step verification است کلیک و در داخل صفحه جدید، شماره تلفن را وارد و این قابلیت را فعال کنید. جیمیل شما را از چند مرحله ساده عبور می دهد که نیاز به توضیح خاصی ندارند.

    تلفن همراه تان آماده باشد

    حالا فقط به تلفنی نیاز دارید که بتواند اس ام اس دریافت کند. (گوگل از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم پشتیبانی می کند و پیامک ها به دست تان می رسد) بعد رمز عددی را که گوگل برای شما فرستاده در محل مورد نظر وارد کنید.

    با رمز ایمیل و پین کد ارسال شده، لاگین کنید

    وقتی این گزینه را فعال کردید، دسترسی به ایمیل تان همیشه نیازمند رمز اصلی و کدی خواهد بود که از طریق اس ام اس به تلفن شما ارسال می شود. البته می توانید گزینه “با این کامپیوتر دیگر درخواست کد نکن” (Don’t ask for codes again on this computer) را هم تیک بزنید تا دیگر نیازی به ارسال همیشگی کد با اس ام اس نباشد.

    وقتی این تنظیمات صورت گرفت، حتی اگر کسی رمز فوق امنیتی شما را هم کشف کند، نخواهد توانست کار خاصی با آن بکند! چون برای دسترسی به جیمیل شما باید به نوعی تلفن همراه تان را هم به تسخیر در آورد که این ناشدنی است مگر در شرایطی گروگان گرفته شده باشید.

    اگر تلفن همراه تان گم شد چه؟

    تلفن همراه تنها راهی نیست که برای دریافت کد دوم می توان استفاده کرد. در صفحه Security با کلیک روی روی گزینه Settings در مقابل نوشته ۲step verification مجددا وارد بخش تنظیمات کدهای محافظتی شوید. راه های مختلفی برای تولید کدهای تاییدی وجود دارد از جمله اضافه کردن یک شماره تلفن ثانوی، و دانلود کردن اپلیکیشن موبایل برای تولید کدهای امنیتی بدون نیاز به اس ام اس؛ البته دومی نیازمند داشتن تلفن هوشمند است.

    در اینجا با یک گزینه دیگر هم روبرو می شوید که امکان خطای آن صفر است: چاپ کردن کدهای امنیتی یک بار مصرف بر روی کاغذ. همین الآن این کار را انجام دهید و آن کدها را همیشه همراه داشته باشید. داخل جیب یا کیف قرارش دهید تا همیشه همراه تان باشد.

    single-use-backup-verification-codes-negahbaanبرنامه هایی که به جیمیل دسترسی دارند چه می شوند؟

    برنامه ها یا وبسایت هایی که به جیمیل شما دسترسی دارند و الزاما آدرس های ارتباطی و رمز شما را ذخیره می کنند نیز تحت تاثیر این مرحله امنیتی اضافه قرار می گیرند. هیچ یک از آنها متوجه نمی شوند که شما حالا نیازمند وارد کردن یک پین کد هم هستید در نتیجه کلا از کار می افتند. چاره این است که رمزهای مختص هر برنامه را در ایمیل خود ایجاد کنید. برای این کار وارد صفحه Security شوید.

    در مقابل Connected applications and sites روی دکمه Manage access کلیک کنید و بعد نام برنامه را وارد کرده و دکمه ایجاد رمز اختصاصی را فشار دهید.)

    این رمز به خصوص را باید در برنامه ای که از ایمیل شما استفاده می کند وارد کنید، نه اینکه به جای رمز اصلی جیمیل استفاده کنید.

    به این روش می توانید فهرستی از رمز های اختصاصی برای برنامه های مختلف ایجاد کنید. همچنین می توانید آخرین تاریخی را که از هر یک استفاده شده مشاهده نمایید یا اجازه دسترسی هر برنامه به ایمیل را تنها با این رمز مخصوص و بدون ارائه رمز اصلی ایمیل، فراهم کنید.

    من که از جیمیل استفاده نمی کنم…

    در این صورت از ارائه کننده خدمات ایمیل خود بخواهید که تایید دو مرحله ای را برای سرویس های اش فعال کند و در غیر این صورت، به جیمیل مهاجرت کنید. این روزها امنیت ایمیل بسیار مهم و مهاجرت به جیمیل هم آسان است. ارتباطات امن (رمزنگاری شده) مدت ها است که به سرویس جیمیل آمده اند و زمانی که تایید دو مرحله ای را به این معجون اضافه کنید، زندگی آنلاین شما بسیار امن تر خواهد شد.

    شاید فکر کنید که ایده مهاجرت به یک سرویس ایمیل دیگر ناراحت کننده است، ولی بگذارید با شما راحت باشیم. هک شدن ایمیل نا امن و لو رفتن اطلاعات خصوصی، از آن هم ناراحت کننده تر است! بنابراین اگر کسی خواست شما را مسخره کند و بگوید «خدایا، یعنی تو هر روز این رمزها و کدها را وارد می کنی؟» محترمانه به او بگویید: «ساکت باش، من چیزهایی می دانم که تو نمی دانی.»

    مطمئن باشید که دیر یا زود از دو قفله کردن ایمیل خود احساس رضایت خواهید کرد، فقط کافی است این روش یک بار شما را از دست هکرهای نا به کار نجات دهد.

    رفع فیلتر از اسکایپ

     شرکت اتصالات امارات از تصمیم خود برای رفع فیلتر از اسکایپ خبر داده است.

    اتصالات که مهم‌ترین اپراتور مخابراتی در امارات متحده عربی به شمار می‌رود فیلتر کردن وب‌سایت شرکت اسکایپ را متوقف کرده است.

    اسکایپ بزرگترین ارائه دهنده خدمات مکالمه صوتی اینترنتی در جهان است و گفته می‌شود رفع فیلتر از اسکایپ فشارهای مالی بر اتصالات را بیشتر خواهد کرد.

    شرکت اسکایپ به عنوان ارائه دهنده خدمات VoIP به کاربران خود امکان مکالمه رایگان از طریق اینترنت را می‌دهد و خدمات اینترنت به تلفن این شرکت نیز به مراتب ارزان‌تر از اپراتورهای معمولی است.

    شرکت اتصالات که این خبر را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده عنوان کرده است که از روز دوشنبه دسترسی به اسکایپ را آزاد کرده و این در حالی است که این دسترسی طی چند سال گذشته ممنوع بود.

    اتصالات هنوز اعلام نکرده است که آیا امکان برقراری مکالمه صوتی و تصویری از اسکایپ به تلفن نیز وجود دارد یا خیر.

    اینترنت پرسرعت از طریق لامپ سقفی

    تصورش را بکنید که نور لامپ روی لپ تاپ شما می تابد و علاوه بر تامین روشنایی، یک اینترنت بی سیم هم به شمار می آید. حالا طی چند سال گذشته تیم های مختلفی روی انتقال اطلاعات از طریق نور لامپ های LED کار کرده اند و می گویند به رکورد سرعت انتقال ۳ گیگابیت در ثانیه رسیده اند.

    ممکن است با خودتان بگویید چه دلیلی دارد به جای وای-فای از این روش برای انتقال بی سیم اطلاعات استفاده شود؟ پاسخ مکان هایی است که استفاده از وای فای به دلایل ایمنی یا اختلالات زیاد امواج، امکان پذیر نیست.

    برای مثال در بخش هایی از بیمارستان که به دلیل وجود دستگاه های حساس نمی توان از وای فای استفاده کرد، این روش می تواند در نقاطی مشخص اینترنتی بیسیم به تیم پزشکی و بیماران ارایه کند.

    یا در نمایشگاه های فناوری که وجود تعداد بسیار زیاد وای-فای سبب تداخل شدید امواج می شود.

    احتمالا چند سال دیگر هنگام خرید لامپ علاوه بر میزان نوردهی باید به سرعت اینترنت اش هم دقت کنید. 

    همه اتفاقات اینترنت در یک دقیقه

    کمپانی اینتل با این فرض، فعالیت کاربران اینترنت را در یک دقیقه، در اینفوگرافیک زیر آورده است:

    مطالعات جدید نشان می دهد 240 میلیون ایمیل در هر دقیقه ارسال می شود.
    47 هزار اپلیکیشن در هر دقیقه دانلود می شود.
    سایت آمازون در هر دقیقه 55 هزار پوند فروش می کند.
    20 میلیون عکس و 6 میلیون صفحه فیس بوک مرور می شود.
    1.3 میلیون کلیپ در یوتیوب دیده می شود.
    در هر دقیقه در اینترنت بیش از 640 هزار آی پی آدرس نقل و انتقال می یابد.
    پیش بینی می شود تا 2015 تعداد ابزارهای متصل به شبکه و ابزارهای شبکه ای دو برابر جمعیت انسانهای کره زمین شود.
     ابزارهای جدید شبکه ای ترافیک اینترنت را بالا می برند. "جنگل کریستالی" امنیت را بالا برده و ترافیک شبکه ای را افزایش می دهد 

    ذخیره و همگام سازی یادداشت ها با Papercuts در کروم

     

    چنانچه هم اکنون به دنبال یک برنامه یادداشت برداری می گردید، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق تر به Papercuts برای گوگل کروم بیندازید، در صورتی که آن را به عنوان مرورگر اینترنت خود برگزیده باشید. برخورداری از تعدادی ویژگی، این افزونه را از دیگر افزونه های یادداشت برداری برای مرورگر متمایز می سازد.

    این افزونه یا بخش الحاقی یک نماد (آیکون) به نوار نشانی کروم می افزاید که یادداشت های برگه فعال را به صورت فعال شده نشان می دهد. در اینجا تمامی یادداشت ها را که در زیر برگه ای با گزینه هایی برای رونوشت (کپی) یا ویرایش بی درنگ فهرست شده اند را مشاهده می کنید.

    تنها دو کلیک با استفاده از دکمه چپ موشواره زمان می برد تا از هر متنی که به عنوان یک یادداشت در برگه (tab) فعال وارد کرده اید رونوشت بردارید و یک کلیک اضافی تا به یادداشت های ذخیره شده در زیر برگه های های مختلف دسترسی یابید.

    یادداشت های تازه می توانند به سادگی به رابط کاربری نیز اضافه شوند. تنها بر روی نماد + در پایین رابط کاربری کلیک کنید تا یک یادداشت تازه اضافه شود. در اینجا از گزینه هایی برای افزودن یک برچسب و متن برخوردارید که می توانید به صورت دستی وارد کنید یا از حافظه موقت (clipboard) سیستم جایگذاری (paste) نمایید. یادداشت ها می توانند در یک برگه دوباره مرتب شده و چنانچه دیگر نیازی به آنها نباشد حذف نیز شوند.

    این افزونه از یک رابط کاربری بر محوریت برگه (tab-driven) استفاده می کند، به طوری که می توانید به آسانی با استفاده از رابط کاربری، یادداشت ها را به گروه ها دسته بندی نمایید. در اینجا اندیشه اساسی شاید ایجاد برگه ها برای اهداف خاصی باشد، همانند کارهایی که می خواهیم انجام شوند (to-do) و علاقه مندی ها (bookmarks)، یا استفاده از آنها برای تقسیم اطلاعات در میان چندین برگه به منظور پرهیز از نیاز به پیمایش یادداشت ها در یک برگه است.

    شما می توانید تمامی یادداشت ها را در یک صفحه جداگانه، به نام کتابچه یادداشت (notebook)، نیز نمایش دهید. مزیت اصلی در اینجا این است که آنها از فضای بیشتری در یک صفحه استفاده می کنند به طوری که شما می توانید از لحاظ نظری یادداشت های بیشتری را به یکباره نمایش دهید. در اینجا می توانید میانبرهای صفحه کلید را برای یادداشت ها نیز ترسیم کنید، اما این کار واقعا در طی آزمایش ها جواب نداد.

    شما می توانید عرض پنجره کشویی بالا رو (popup) را در تنظیمات نیز تغییر داده، به طوری که می توانید یادداشت های بیشتری را یکباره بر روی صفحه، نمایش دهید.

    آنچه که Papercut را از بسیاری دیگر از افزونه های یادداشت برداری برای کروم متمایز می سازد آن است که این افزونه از ویژگی همگام سازی بومی مرورگر برای حفظ یادداشت ها در هماهنگی میان نگارش های مختلف مرورگر استفاده می کند.

    دیدگاه

    این افزونه تقریبا یک سال است که به روز رسانی نشده است، به همین دلیل بعید است که خالق آن، ویژگی ناقص میانبر صفحه کلید آن را برطرف سازد. هرچند چیزهای دیگر به خوبی کار می کنند و چنانچه می توانید بدون میانبرها زندگی کنید، این گزینه جالبی برای کاربران کروم است که بتوانند در مرورگر اقدام به یادداشت برداری کنند.

    جی میل هم به زودی تغییر می‌کند

    گوگل اعلام کرد که به زودی فرآیند ارسال پست الکترونیکی در سرویس Gmail را تغییر خواهد داد تا کاربران آسان‌تر از قبل بتوانند از این ابزار اینترنتی استفاده کنند.
    در حال حاضر کاربران پس از زدن کلید Compose در سرویس Gmail با یک صفحه کوچکی مواجه می‌شوند که در گوشه صفحه اصلی باز می‌شود و امکان ارسال پست الکترونیکی را آسان‌تر از قبل فراهم می‌کند.
    پیش از این هم کاربران مجبور بودند برای ارسال نامه‌های مورد نظر خود وارد یک صفحه مجزا شوند که این کار اندکی زمان‌بر بود.
    اما گوگل اعلام کرده است که با تغییرات جدید فرآیند ارسال پست الکترونیکی در Gmail را بازهم آسان‌تر می‌کند و به زودی صفحه کوچک ارسال پست الکترونیکی که از اکتبر گذشته ارائه شده بود را نیز برمی‌دارد و به جای آن ابزار دیگری در اختیار کاربران می‌گذارد.
    با این وجود بسیاری از کاربران رضایت چندانی از تغییراتی که قرار است به‌زودی در Gmail ایجاد شود ندارند و با مراجعه به صفحه گوگل در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده‌اند که تمایل ندارند فرآیند ارسال پست الکترونیکی در سرویس Gmail آنها تغییر کند. 

    مدیریت تمام سرویس های گوگل با Google Shortcuts

    سرویس های گوگل را همه می شناسیم. این سرویس ها هر روز رو به فزونی است اصلا گوگل قول داده که سرویس هایش را بی شمار کند . به هر حال همه ما از تعدادی از این سرویس ها استفاده می کنیم . این سرویس ها عموما گوگل پلاس، جیمیل، موتور جستجو، گوگل ریدر ( حد اکثر تا تیر ماه! ) و… می باشد.

    برای اینکه مدیریت سرویس های گوگل برایمان راحت باشد فایرفاکس راه جدیدی برایمان ایجاد کرده که امروز پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، به شما می گوید .

    برای اینکه از سرویس های مورد علاقه گوگلی خود میانبرهایی داشته باشید آن هم چنان در دسترس که در کنار آدرس بار برایتان قابل نمایش باشد افزونه Google Shortcuts را نصب کنید .

    بعد از اینکه برنامه را نصب و طبق معمول مرورگر ریست شد شما لیستی از معروف ترین برنامه های گوگل را در سمت چپ نوار آدرس مشاهده می کنید

    برای اینکه تنظیمات خاصی بر روی افزونه اعمال کنید کافیست که به بخش تنظیمات افزونه های فایرفاکس بروید و ازآنجا تغییرات لازم را ایجاد کنید .

    از جمله تغییراتی که می شود انجام داد به شرح زیر است :

    انتخاب برنامه های گوگل نظیر یادداشت و..

    انتخاب آیکن های مختلف سرویس ها

    حذف و اضافه کردن میانبرها

    تنظیم به صورت منوی کشویی یا طولی و قابل مشاهده در لحظه
    و… 

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید